کد خبر : 1641619 | 14 مهر 1398 ساعت 09:50 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن بازیکن مصدوم به تیمهای ملی نمی‌دهد

باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد از واگذار کردن لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی‌اش به تیم ملی فرانسه در وقفه پیش روی بازی‌های ملی خودداری خواهد کرد.

بایرن بازیکن مصدوم به تیمهای ملی نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ اعلام کرد این باشگاه لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی خود را برای بازی در تیم ملی کشورش فرانسه در جریان وقفه پیش روی بازی‌های ملی در اختیار این تیم قرار نخواهد داد.

 

1429628

 

روز جمعه زمانی که دیدیه دشان فهرست 23نفره تیم ملی فرانسه برای بازی با ایسلند و ترکیه در ادامه رقابتهای انتخابی یورو2020 را اعلام کرد نام لوکاس هرناندز، بازیکن بایرن مونیخ هم در این فهرست به چشم می‌خورد. اما هرناندز 23ساله به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو دو بازی اخیر بایرن را از دست داده و حمیدزیچ می‌گوید تا زمانی که مصدومیت او بهبود کامل پیدا نکرده، بایرن هرناندز را در اختیار تیم ملی فرانسه نمی‌گذارد.

 

صالح حمیدزیچ در این باره گفت:" ما به تیمهای ملی اعلام می‌کنیم که بازیکنان‌شان سالم نیستند و دچار مصدومیت هستند. بعد از آن پزشک‌های دو تیم با هم صحبت می‌کنند".

 

1440735

 

با اینکه ممکن است بایرن با این اقدام خود قوانین فیفا را نقض کند ولی حمیدزیچ می‌گوید هرناندز و همینطور داوید آلابا، ستاره اتریشی مصدوم این تیم بدون شک به تیمهای ملی خود نخواهند پیوست.

 

حمیدزیچ در ادامه گفت:" ما هم دیدگاه خودمان را داریم و در مقابل بازیکنان‌مان مسئولیم. وقتی بازیکنی مصدوم است و مصدومیتش تایید شده یعنی هیچ تیمی نمی‌تواند از او استفاده کند".

 

دیدگاه‌ها