کد خبر : 1641625 | 14 مهر 1398 ساعت 10:18 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

تهدید به قتل رئیس والنسیا در مستایا

باشگاه والنسیا بعد از شکایت به پلیس این کشور مدارکی در اختیار پلیس گذاشته که نشان می‌دهد آنیل مورتی رئیس این باشگاه به قتل تهدید شده است.

تهدید به قتل رئیس والنسیا در مستایا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه والنسیا اعلام کرد بعد از پیروزی 2-1 این تیم مقابل آلاوس که دیروز شنبه اتفاق افتاد، پیامهای تهدید به قتل به گوشی موبایل رئیس این باشگاه آنیل مورتی ارسال شده است. باشگاه والنسیا ارسال این پیامها را محکوم کرده و اعلام کرد گزارش ماجرا را به همراه مدارک به پلیس اسپانیا ارسال کرده است.

 

این بازی که در ورزشگاه خانگی مشهور والنسیا، استادیوم مستایا برگزار شد با اعتراض بخش‌هایی از سکوهای ورزشگاه همراه بود. مورتی و مالک باشگاه والنسیا، پیتر لیم در فصل جاری با انتقادهای جدی بخشهایی از هواداران این باشگاه مواجه بوده‌اند، به خصوص بعد از تصمیم ماه سپتامبر مدیریت باشگاه برای اخراج سرمربی تیم مارسلینو و منصوب کردن سرمربی فعلی، آلبرت سلادس به جای او.

 

1434980

 

در بیانیه‌ای که در وبسایت باشگاه والنسیا منتشر شده چنین آمده:" واحد حقوقی باشگاه والنسیا مدارکی از تهدیدهای جدی و از جمله تهدید به قتل علیه رئیس باشگاه را در اختیار پلیس قرار داده است. این تهدیدها که در ساعات گذشته به تلفن موبایل رئیس باشگاه ارسال شده می‌تواند تبعات قانونی داشته باشد".

 

1440750

 

بر اساس گزارش‌ها مورتی که دیروز برای تماشای بازی در ورزشگاه مستایا حضور داشته در مقابل شعارهای انتقادآمیز بخشی از هواداران این تیم انگشت خود را روی دهانش گذاشته و آنها را به سکوت دعوت کرده است.

 

 

دیدگاه‌ها