کد خبر : 1641645 | 14 مهر 1398 ساعت 11:50 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: پولیسیچ نباید برای بازی کردن عجله کند

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی از تصمیم خود برای کم میدان دادن به کریستین پولیسیچ ستاره این تیم در بازی‌های اخیر دفاع کرد و گفت به عنوان مربی گاهی مجبور به گرفتن تصمیم‌های دشوار است.

لمپارد: پولیسیچ نباید برای بازی کردن عجله کند

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد، سرمربی چلسی در آستانه دیدار امروز این تیم در زمین ساوتهمپتون از تصمیم خود برای کم میدان دادن به کریستین پولیسیچ، ستاره آمریکایی این تیم در بازی‌های اخیر دفاع کرد. پولیسیچ اخیرا گفته بود از اینکه در چلسی کمتر به میدان فرستاده می‌شود عصبانی است ولی لمپارد با دفاع از تصمیمات خود از پولیسیچ خواست صبور باشد.

 

1440778

 

لمپارد در جریان دیدار قبلی چلسی مقابل لیل در لیگ قهرمانان، نام پولیسیچ را به کل از فهرست تیمش کنار گذاشت و به این ترتیب ستاره آمریکایی تا این لحظه از پنج بازی اخیر تیمش در چهار بازی به میدان نرفته است.

 

لمپارد در آستانه دیدار امروز تیمش با ساوتهمپتون در این باره گفت:" من دو روز قبل از بازی با گریمزبی با پولیسیچ صحبت کردم و او نشان داد که از استانداردهای چلسی به خوبی آگاه است. من برای کریستین روشن کردم که او از یک کشور و از یک لیگ دیگر به اینجا منتقل شده و باید صبور باشد. کریستین تازه 21ساله شده و من معتقدم همه باید درباره این موضوع آرامش خودشان را حفظ کنند و خیلی هیجان‌زده نشوند".

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت:" پولیسیچ برای ما در پنج بازی به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته و کاری که فعلا باید انجام بدهد تلاش کردن است تا نشان بدهد که شایستگی بازی کردن با پیراهن چلسی را دارد. همه بازیکنان ما تلاش می‌کنند و می‌خواهند بازی کنند. یکی از مشکلات من به عنوان مربی همین است. من بازیکنان خوبی دارم که هر کدام می‌خواهند به میدان بروند و من گاهی مجبورم تصمیمات دشواری بگیرم".

 

دیدگاه‌ها