کد خبر : 1641721 | 14 مهر 1398 ساعت 16:35 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان ریسک می‌کند؟

پیکه و استفاده از حربه راموس برای حضور مقابل رئال

جرارد پیکه با دریافت 4 کارت زرد، خطر از دست دادن ال کلاسیکو را کاملا حس می‌کند اما در بازی امشب برابر سویا یک کارت عامدانه، این خطر را از بین خواهد برد.

پیکه و استفاده از حربه راموس برای حضور مقابل رئال

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، سه هفته دیگر تا ال کلاسیکو باقیمانده و از حالا توجهات به آن بازی معطوف شده است. در جبهه رئال، تونی کروس و کاسیمیرو خطر محرومیت از این بازی را حس می‌کنند. اولی مصدوم است و دومی 4 کارته و در بارسا نیز جرارد پیکه بیشتر از هر بازیکنی ممکن است جدال  با رئال را از دست بدهد.

 

 

1440881

 

 

پیکه در حال حاضر در لالیگا 4 کارته است و اگر امشب برابر سویا کارت بگیرد، در بازی با ایبار استراحت خواهد کرد و می‌تواند در ال کلاسیکو حاضر باشد اما اگر امشب اخطار نگیرد، خطر از دست دادن ال کلاسیکو همچنان باقی خواهد بود. پیکه در لیگ قهرمانان نیز دو اخطاره است.  سرخیو راموس مدافع رئال در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر آژاکس یک کارت عامدانه گرفت اما یوفا با تشخیص این مساله او را دو جلسه از همراهی رئال محروم کرد.

همچنین سرجی روبرتو نیز در بارسلونا سه کارته است و او هم با دریافت دو کارت دیگر، در خطر از دست دادن ال کلاسیکو قرار دارد.

 

بارسا امشب در حالی برابر سویا قرار می‌گیرد که اومتیتی و لنگله دو مدافع میانی خود را در اختیار ندارد و تودیبوی جوان، زوج پیکه خواهد بود. باید دید کاپیتان بارسا در نهایت خود را 5 کارته خواهد کرد یا خیر. 

 

 

دیدگاه‌ها