کد خبر : 1641762 | 14 مهر 1398 ساعت 19:41 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: می توانیم بهتر از این هم باشیم

فرانک لمپارد، سرمربی انگلیسی چلسی معتقد است تیمش می توانست در این مقطع امتیازات بیشتری داشته باشد.

لمپارد: می توانیم بهتر از این هم باشیم


به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز چلسی با ارائه نمایشی تماشایی موفق شد با چهار گل ساوتهمپتون را مغلوب کرده و با چهارده امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار گیرد. فرانک لمپارد ضمن تمجید از عملکرد شاگردانش مدعی شد چلسی می تواند در ادامه فصل بهتر از این هم بازی کند.

 

1439793

 

فرانک لمپارد گفت: "اگرچه پیش از بازی با شاگردانم در مورد اینکه باید بازی را خوب شروع کنیم صحبت کرده بودم، اما فکر نمی کردم این اتفاق رخ دهد. گل اول در زمان خوبی به ثمر رسید و در ادامه ما با خیالی راحت بازی کردیم. در کل به ثمر رساندن چهار گل در خارج از خانه باعث می شود شما عصر خوبی را سپری کنید.

 

عملکرد ابراهیم تامی عالی بود و عملکرد همه جانبه و کارهای با توپ او قابل تحسین بود، اما من باید از ویلیان نیز تمجید کنم زیرا او نیز هنگام پا به توپ شدن و البته بازی بدون توپ فوق العاده کار کرد، ویلیان او یک رهبر است، نه رهبری که فقط فریاد بزند، بلکه این خصوصیت در نحوه عملکرد او است.

 

این یک فصل طولانی است و ما احساس می کنیم شاید می توانستیم امتیاز بیشتری نسبت به آنچه کسب کرده ایم داشته باشیم. ما همیشه در حد مطلوب خود نبوده ایم و می توانیم خیلی بهتر از این هم باشیم. ما گل های زیادی به ثمر می رسانیم و این فوق العاده است، اما آیا می توانیم محکم تر بازی کنیم؟ بله."

دیدگاه‌ها