کد خبر : 1641764 | 14 مهر 1398 ساعت 19:56 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

اونای امری: در کل 90 دقیقه شایسته پیروزی بودیم

اونای امری، سرمربی آرسنال از نمایش نیمه اول تیمش مقابل بورنموث رضایت دارد.

اونای امری: در کل 90 دقیقه شایسته پیروزی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز موفق شد در خانه خود با تک گل دقایق ابتدایی داوید لوییز مقابل بورنموث به برتری دست یافته و خود را به رتبه سوم جدول لیگ برتر رساند. اونای امری هدف تیمش را رسیدن به این رتبه دانسته و مدعی شد آنها باید در برخی موارد همچنان پیشرفت کنند.

 

اونای امری گفت: "ما قبل از مسابقه نیز صحبت کردیم و من گفتم که می خواهیم نسبت به چهار مسابقه اول امروز یک قدم جلوتر برداشته و نمایش بهتری ارائه دهیم. ما با یک سازماندهی بسیار خوب در زمین ظاهر شده و از نظر دفاعی بسیار قدرتمند بازی کردیم. ما یک گل به ثمر رساندیم و بارها در محوطه جریمه حریف حضور یافتیم.

 

1437385

 

نیمه دوم فرصتی بسیار مناسب برای حفظ اعتماد به نفس، عملکرد بهتر با توپ و متوقف کردن حملات بورنموث بود. ما این کار را در نیمه اول انجام دادیم اما در نیمه دوم شاید به دلیل اینکه فرصت ها دیر از راه رسید موفق به انجام آن نشدیم. ما از این پیروزی بسیار خوشحالیم و به این نتیجه افتخار می کنیم.

 

امروز هدف ما این بود که خود را به رتبه سوم جدول برسانیم. شاید در نیمه دوم بیشتر از آنچه که می خواستیم تلاش می کردیم و در بعضی از لحظه ها فشار را احساس کردیم. برای من این دیدار یک قدم رو به جلو برای بازیکنان جوان بود. من فکر می کنم باید نیمه دوم را تجزیه و تحلیل کرده و در آینده پیشرفت کنیم، اما آرسنال در مجموع 90 دقیقه شایسته پیروزی بود.

 

هنگامیکه توپ در اختیار ما بود با آرامش بازی می کردیم، اما وقتی صاحب توپ نبودیم، باید قوی تر و سازمان یافته تر باشیم زیرا بورنموث خیلی خیلی سریع حمله می کرد."

دیدگاه‌ها