کد خبر : 1641776 | 14 مهر 1398 ساعت 20:53 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

اولینا کریستین:

این یوونتوس بود که اجازه بازگشت کونته را نداد

به نظر می رسد این باشگاه یوونتوس بوده که تمایلی به همکاری با آنتونیو کونته نداشته است.

این یوونتوس بود که اجازه بازگشت کونته را نداد


به گزارش "ورزش سه"، شب حساس فوتبال ایتالیا فرا رسیده و دو مدعی اصلی قهرمانی یعنی یوونتوس و اینتر امشب در مه آتزا به مصاف هم خواهند رفت. اولینا کریستین، از مقامات رسمی ورزش ایتالیا و عضو فیفا در روز بازی حساس اینتر میلان در مقابل یوونتوس در سری آ مدعی شد خود آنتونیو کونته خواهان بازگشت به یوونتوس در تابستان امسال بود اما این مدیران یوونتوس و مشخصا خانواده آنیلی بودند که اجازه چنین کاری را ندادند و به همین دلیل کونته تصمیم گرفت به پیشنهاد نراتزوری پاسخ مثبت داده و راهی این تیم شود.

 

1420701

 

اولینا کریستین گفت: "کونته یکی از بهترین سرمربی های دنیای فوتبال است. من بازی اینتر در مقابل بارسلونا را از تلویزیون دیدم و آنها به مدت 60 دقیقه یک بازی فوق العاده را در نوکمپ انجام دادند. درخواست حذف ستاره کونته؟ این اخبار مزخرف بزرگی بود، فقط باید بگویید متشکرم.

 

روی نیمکت اینتر آنتونیو کونته که نمادی از یوونتوس است حضور دارد. همچنین پپ ماروتا یک شخص مهم دیگر در تاریخ یوونتوس است که در سالهای اخیر در این تیم کار کرده است. دوستی یوونتوس با آنها تغییرناپذیر است، اما چند دشمن در اینتر وجود دارند.  ما می دانیم که کونته تمایل داشت به یوونتوس بازگردد، اما یک "نه" بزرگ از سوی خانواده آنیلی جلوی حضور دوباره او روی نیمکت این تیم را گرفت."

دیدگاه‌ها