کد خبر : 1641777 | 14 مهر 1398 ساعت 20:54 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

نیوکاسل 1 - 0 یونایتد؛ خارج از خانه، فراتر از فاجعه!

نتایج ضعیف یونایتد خارج از خانه ادامه یافت و آنها این بار با یک گل مغلوب نیوکاسل شدند.

نیوکاسل 1 - 0 یونایتد؛ خارج از خانه، فراتر از فاجعه!

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ که در ماه های اخیر حتی در کسب یک پیروزی در خارج خانه عاجز مانده اند، امروز نیز در سنت جیمز پارک با یک گل مقابل نیوکاسل شکست خوردند تا روزهای تلخ این تیم ادامه داشته باشد.

 

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و دو تیم مشغول محک زدن یکدیگر بودند. هر چه از دقایق بازی می گذشت نیوکاسل بیشتر صاحب توپ و میدان می شد، اما تا اواسط نیمه اول حتی یک موقعیت خطرناک نیز روی دروازه هیچیک از دو تیم ایجاد نشد.

 

اولین فرصت مهم در دقیقه 27 ایجاد شد و نیوکاسل فرصت بسیار خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه زیبای لانگ استف از پشت محوطه به دیرک دروازه داوید دخیا برخورد کرد. لحظاتی بعد آلمیرون با ضربه ای محکم از پشت محوطه دروازه یونایتد را تهدید کرد، اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 40 آلمیرون در موقعیتی تک به تک فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما اینقدر تعلل کرد که در نهایت تکل هری مگوایر دروازه را نجات داد.

 

1440947

 

در دقیقه 41 پریرا از پشت محوطه بخت خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه او توسط دوبراوکا، سنگربان نیوکاسل مهار شد.

 

در لحظات پایانی نیمه اول این بار یونایتد صاحب فرصت گلزنی شد، اما ضربه سر مگوایر با اختلاف کمی به بیرون رفت و نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

1440945

 

در اوایل نیمه دوم دنیل جیمز فرصت خوبی برای باز کردن دروازه نیوکاسل داشت، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد و روی پاس دنیل جیمز، راشفورد در مقابل دروازه نیوکاسل صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او راهی به دروازه حریف نیافت.

 

اما در دقیقه 72 نیوکاسل به گل اول رسید. ویلمز در سمت چپ محوطه صاحب فرصت شد و پاس به بیرون او با ضربه زمینی و دقیق لانگ استف همراه گشت تا نیوکاسل در خانه خود به گل اول دست یابد.

 

1440947

 

1440948

 

لحظاتی بعد از دریافت گل، یونایتد خیلی سریع می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه سر مارکوس روخو با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه یونایتد تلاش زیادی برای جبران کرد اما نتوانست موقعیت خاصی خلق کند و در نهایت با همان یک گل مغلوب نیوکاسل شد.

دیدگاه‌ها