کد خبر : 1641840 | 15 مهر 1398 ساعت 10:00 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران سیتی: قهرمانی را دو دستی به لیورپول دادید!

هواداران منچسترسیتی بعد از شکست 2-0 تیم‌شان مقابل ولوز در شبکه‌های اجتماعی از شرایط تیم‌شان انتقاد کرده و مدعی شدند سیتیزن‌ها با این شکست عملا قهرمانی را به لیورپول واگذار کرده‌اند.

هواداران سیتی: قهرمانی را دو دستی به لیورپول دادید!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا دیروز در هفته هشتم لیگ برتر در خانه خود به مصاف ولوز رفت و با نتیجه 2-0 شکست خورد تا با 16 امتیاز و هشت امتیاز کمتر از لیورپول در رتبه دوم جدول لیگ برتر قرار بگیرد. بعد از این شکست عده زیادی از هواداران سیتی در شبکه‌های اجتماعی به انتقاد از تیم‌شان پرداخته و مدعی شدند سیتیزن‌ها با این شکست عملا قهرمانی امسال لیگ برتر را به رقیب‌ اصلی‌شان لیورپول واگذار کرده‌اند.

 

1441046

 

از سوی دیگر اما هواداران ولوز و لیورپول از نتیجه این بازی بسیار خوشحال بودند و این را می‌شد از واکنش‌های آنها در شبکه‌های اجتماعی به خوبی دریافت. هواداران ولوز از پیروزی غیرمنتظره‌شان مقابل شاگردان گواردیولا شاد بوده و لیورپولی‌ها هم از اینکه اختلاف هشت امتیازی‌شان با سیتی را حفظ کرده‌اند سر از پا نمی‌شناختند.

 

یکی از روزنامه‌گاران هوادار ولوز با انتقاد از کسانی که از حضور این تیم در لیگ اروپا خرده گرفته و آن را عاملی برای ناکامی‌اش در لیگ برتر می‌دانستند انتقاد کرده و در توییتر خود نوشت:" می‌گفتند حضور در لیگ اروپا برای ولوز خوب نیست. چون تعداد زیاد بازی‌ها تیم را ضعیف می‌کند. می‌گفتند تیمی که پنج‌شنبه و شنبه بازی می‌کند نمی‌تواند خوب نتیجه بگیرد. ولی ما به فاصله چند روز در لیگ اروپا بشیکتاش را بردیم و حالا منچسترسیتی را شکست دادیم".

 

1441045

 

هواداران لیورپول همانطور که انتظار می‌رفت از شکست سیتی بیش از اندازه خوشحال بوده و از این بابت شادی می‌کردند ولی عده‌ای از هواداران مرسی‌سایدی هم بودند که به دیگر هم‌قطاران خود هشدار داده و می‌گفتند با توجه به اینکه هنوز سی بازی از فصل لیگ برتر باقی مانده تمام شده دانستن تکلیف قهرمانی از این هفته زودهنگام بوده و می‌تواند تیم را دچار غرور کاذب کند.

 

1441048

 

دیدگاه‌ها