کد خبر : 1641886 | 15 مهر 1398 ساعت 12:25 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

گری نویل:

سیتی امسال ضعیف شده و شانس قهرمانی نیست

گری نویل می‌گوید منچسترسیتی از ضعف دفاعی رنج برده و فرصت‌های گلزنی زیادی در اختیار حریفان قرار می‌دهد و به همین علت امسال لیورپول شانس اول قهرمانی لیگ برتر به حساب می‌آید.

سیتی امسال ضعیف شده و شانس قهرمانی نیست

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل، اسطوره منچستریونایتد و کارشناس فوتبال انگلیس بعد از شکست 2-0 منچسترسیتی مقابل ولوز گفت سیتی امسال از نظر دفاعی به شدت افت کرده و شاگردان گواردیولا در بازی‌های خود فرصت‌های گلزنی زیادی در اختیار رقبا قرار می‌دهند. نویل به همین دلیل معتقد است سیتی شانسی برای قهرمانی نداشته و امسال قهرمانی در لیگ برتر به لیورپول خواهد رسید.

 

1441111

 

شکست 2-0 سیتی مقابل ولوز در اتحاد که دیشب به دست آمد باعث شد اختلاف این تیم با لیورپول صدرجدولی هشت امتیاز شود، این اختلاف امتیاز در هشت هفته اول تا کنون در لیگ برتر بی‌سابقه بوده است.

 

گری نویل در پایان بازی به شبکه اسکای اسپورتز گفت:" حال سیتی خوب نیست. آنها سال گذشته استاندارد خیلی بالایی به نمایش گذاشتند ولی امسال خط دفاعی‌شان حال و روز خوبی ندارد. آنها فرصت‌هایی در اختیار حریف می‌گذارند که نه سال گذشته و نه سال قبل از آن در اختیار حریفان نمی‌گذاشتند".

 

1441110

 

اسطوره منچستریونایتد در ادامه گفت:" سیتی دیگر مثل سابق نیست. آنها سال گذشته فوق‌العاده بودند ولی لیورپول توانست خود را به آنها برساند و با اختلافی میلی‌متری شکست خورد و دوم شد. ولی سیتی حالا به مراتب افت کرده و امسال بدون شک لیورپول شانس اصلی قهرمانی است. ولی اگر صلاح یا فن‌دایک ناگهان مصدوم شوند ممکن است شرایط به کلی عوض شود".

 

دیدگاه‌ها