کد خبر : 1641901 | 15 مهر 1398 ساعت 13:36 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

داوید لوئیز: آرسنال هر هفته نسبت به قبل بهتر می‌شود

داوید لوئیز، مدافع برزیلی آرسنال، معتقد است که این تیم هر هفته نسبت به هفته قبل بیشتر پیشرفت می‌کند.

داوید لوئیز: آرسنال هر هفته نسبت به قبل بهتر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیروز موفق شد در یک دیدار سخت و نزدیک در ورزشگاه امارات با نتیجه یک بر صفر از سد بورنموث عبور کند و به رتبه سوم جدول صعود کند. تک گل آرسنال در این بازی توسط داوید لوئیز، مدافع برزیلی آرسنال، به ثمر رسید؛ بازیکنی که در تابستان از چلسی به جمع توپچی ها اضافه شد. داوید لوئیز پس از گلزنی در دیدار مقابل بورنموث مصاحبه‌ای انجام داد. او در مورد وضعیت آرسنال گفت: "آرسنال هر هفته تلاش می‌کند تا نسبت به هفته قبل بهتر شود. حتی در برخی از مسابقات لیگ اروپا و جام حذفی ترکیب تیم تغییر کرد اما باز هم نتایج ما فوق‌العاده بود. ما بازیکنان با کیفیت زیادی داریم، پس همه فرصت حضور در زمین را دارند تا به تیم کمک کنند."

 

1441131

 

این مدافع برزیلی در ادامه پیرامون دیدار سخت مقابل بورنموث گفت: "در نیمه اول می‌توانستیم گل‌های بیشتری وارد دروازه حریف کنیم. نیمه دوم اما شاهد یک بازی معمولی در سطح لیگ برتر بودیم. بورنموث بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد و همین موضوع کار را در نیمه دوم برای ما سخت کرد. سبک ما بر اساس حفظ توپ و پیروزی پر گل است اما گاهی اوقات پیروز 1-0 هم خوب است.

 

1441132

 

گوندوزی و سبایوس در کارهای دفاعی به تیم کمک زیادی کردند. همچنین در فاز هجومی نیز اوبامیانگ به خوبی پرس کرد و ما در نهایت توانستیم پیروز از زمین خارج شویم."

 

دیدگاه‌ها