کد خبر : 1641933 | 15 مهر 1398 ساعت 16:25 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

پولیسیچ: من زیر سنگ زندگی نمی‌کنم

کریستین پولیسیچ، ستاره آمریکایی چلسی، معتقد است که قیمت بالای انتقالش به این تیم تاثیری روی عملکرد او نمی‌گذارد.

پولیسیچ: من زیر سنگ زندگی نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دیروز موفق شد با نتیجه 4-1 از سد ساوت‌همپتون عبور کند. کریستین پولیسیچ، ستاره امریکایی چلسی، همچون هفته‌های اخیر دیروز هم در ترکیب اصلی چلسی قرار نگرفت. او در این دیدار در دقیقه 80 به جای میسون مونت وارد زمین شد و در همین مدت کوتاه حضورش، یک پاس گل نیز برای باتشوایی ارسال کرد.


آبی‌های لندن در ژانویه سال گذشته با باشگاه دورتموند بر سر انتقال پولیسیچ به توافق رسیدند اما او یک نیم فصل در جمع زنبورها ماندگار و تابستان امسال به جمع یاران چلسی اضافه شد. 

 

 

1440778

 


پولیسیچ که با قراردادی به ارزش 58 میلیون یورو به چلسی پیوست پس از حضور 10 دقیقه‌ای مقابل ساوت‌همپتون، مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت خود انجام داد و گفت: "رقم بالای انتقال من از دورتموند به چلسی برایم هیچ اهمیتی ندارد. من سعی می‌کنم هر وقت که به بازی می‌روم بهترین عملکرد خود را ارائه دهم. من نمی‌دانم قیمت 58 میلیونی من برای شما چه معنایی دارد اما هیچ اهمیتی به آن نمی‌دهم و فقط روی کار خود تمرکز می‌کنم.
شما نمی‌توانید نسبت به نظرات رسانه‌ها بی‌تفاوت باشید. من زیر سنگ زندگی نمی‌کنم، همه‌چیز را می‌بینم، همه‌چیز را می‌شنوم، اما فقط تلاش خودم را انجام می‌دهم. من نگران هیچ موضوعی نیستم. رقابت در تیم می‌تواند باعث پیشرفت من شود و این به نظر من چیزی است که می‌تواند موفقیت من را رقم بزند.

 

 

1427945

 


لمپارد، بازیکنانی که زیاد تمرین می‌کنند را دوست دارد و من فقط باید همین کار را انجام دهم و سعی کنم به موفقیت برسم. صادقانه بگویم از نظر فرهنگی کار در آلمان آسان‌تر بود اما من این جا هم باید خودم را با شرایط وفق دهم."
اکنون اما پولیسیچ در وقفه بازی‌های ملی فرصت این را دارد که بیشتر روی خود کار کند. او همچنین دیروز پس از ورود به زمین عملکرد خوبی داشت و در این باره گفت: "این وظیفه من است. من یک بازیکن هجومی هستم و هدف من ثبت گل و پاس گل است و می‌خواهم بهترین فرم خود را ارائه دهم. امیدوارم با دقایقی که به من فرصت می‌رسد، بتوانم خودم را نشان دهم. من هرگز تسلیم نخواهم شد."

دیدگاه‌ها