کد خبر : 1641976 | 15 مهر 1398 ساعت 18:50 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

تراشتگن: آماده ال کلاسیکو هستیم

دروازه بان آلمانی بارسا بار دیگر موفق شد در یک بازی کلین شیت کند. به عقیده او بارسا به فرم خوبش برگشته است.

تراشتگن: آماده ال کلاسیکو هستیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در 25 دقیقه اول بازی با سویا غافلگیر شد و در چندین نوبت میهمان می توانست دروازه آبی اناری ها را باز کند اما بی دقتی لوک دی یونگ از یک طرف و یکی دو سیو عالی از تراشتگن مانع شد. دقیقه 27 سوارز اولین گل بارسا را زد تا زمینه برای گل های بعدی نیز فراهم شود.

 

 

1441200

 

 

مارک آندره تراشتگن در پایان بازی گفت:« نشان دادیم که ما بارسلونا هستیم. اینکه در این بازی گلی دریافت نکردیم اتفاقی خوشحال کننده است. این دست آورد کار گروهی و دفاع خوب بود و باید برای موفقیت تیم در آینده به همین روند ادامه دهیم.

 من اینجا هستم تا توانایی خودم را ثابت کنم. هر فردی برای خودش اهدافی دارد. امیدوارم سال های طولانی برای بارسلونا بازی کنم.»

 

ال کلاسیکو:« آماده هستیم. هرچند شروع بازی برابر سویا دشوار بود و به مشکل خوردیم ولی رفته رفته بهتر عمل کردیم. الان می توانم بگویم که در شرایط خوبی به سر می بریم و امیدوارم پس از وقفه بازی های ملی نیز بتوانیم این روند را ادامه دهیم. بازی های دشواری در پیش داریم. بدون شک ال کلاسیکو فشار سنگینی را به ما تحمیل خواهد کرد و این طبیعی است. هیچوقت نمی توان از پیروزی اطمینان داشت و ادعا کرد که حتما بازی را خواهیم برد. اینجا در بارسا چنین تفکری وجود ندارد.»

 

 

1439787

 

 

دیدگاه‌ها