کد خبر : 1642000 | 15 مهر 1398 ساعت 21:25 | 38.9K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا ستاره جوان اینتر را زیر نظر دارد

لائوتارو مارتینز، مهاجم جوان اینتر همچنان مورد توجه بارسلونا قرار دارد.

بارسلونا ستاره جوان اینتر را زیر نظر دارد

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز در تابستان سال 2018 و با مبلغی در حدود 22.7 میلیون یورو از کلاب راسینگ آرژانتین راهی اینتر شد و علیرغم نیمکت نشینی در ماه های اولیه حضور در ایتالیا، حالا و با جدایی مائورو ایکاردی تبدیل به مهاجم ثابت اینتر شده است.

 

1440977

 

لائوتارو مارتینز در رقابت های کوپا آمه ریکا نیز در ترکیب آلبی سلسته به میدان رفته و همکاری خوبی با لیونل مسی داشت و در همان مقطع شایعاتی در مورد ابراز علاقه بارسلونا به جذب این مهاجم 22 ساله مطرح شد که در تابستان 2019 به جایی نرسید.

 

اما امروز نشریه ایتالیایی کالچومرکاتو مدعی شد باشگاه بارسلونا همچنان عملکرد لائوتارو مارتینز را زیر نظر داشته و ممکن است در آینده برای خرید او اقدام کند. به نظر می رسد روزهای حضور لوییس سوارز، گلزن اروگوئه ای در نوکمپ رو به پایان است و با توجه به پا به سن گذاشتن سوارز، بارسا قصد دارد در آینده برای خرید مهاجم آرژانتینی اینتر اقدام کند.

 

بند آزادسازی 111 میلیون یورویی در قرارداد لائوتارو مارتینز با اینتر وجود دارد که رقم خیلی زیادی برای جذب یک مهاجم در بارسلونا محسوب نمی شود و در صورت تداوم درخشش این بازیکن و البته با توجه به علاقه لیونل مسی به همبازی شدن با لائوتارو مارتینز، ممکن است در تابستان آینده باسلونا دوباره و این بار جدی تر برای خرید مهاجم 22 ساله نراتزوری اقدام کند.

دیدگاه‌ها