کد خبر : 1642109 | 16 مهر 1398 ساعت 13:16 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاهش دستمزدها، اولویت اول سیاست مالی بارسلونا

بارسلونا سال گذشته برای دستمزد مربیان و بازیکنان خود 525 میلیون یورو هزینه کرده و تنها 92 میلیون یورو بابت بندهای پاداش پرداخته است.

کاهش دستمزدها، اولویت اول سیاست مالی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل گذشته برای موفقیت در لالیگا و سوپرجام اسپانیا 92 میلیون یورو به عنوان بندهای پاداش به بازیکنان و مربیان خود وعده داده و در نهایت این مبلغ را به آنها پرداخته است.

 

1441351

 

باشگاه کاتالان روی‌هم‌رفته در فصل گذشته 525 میلیون یورو صرف پرداخت دستمزد مربیان و بازیکنان خود کرده که از این مبلغ 417 میلیون یورو صرفا به بازیکنان تعلق گرفته و به عنوان دستمزد به ستاره‌های این تیم پرداخت شده است. مبلغ بالای دستمزدها یکی از مشکلات اصلی بارسا در فصل جاری است. در حالی که بودجه جدید بارسلونا این هفته یکشنبه توسط هیات مدیره باشگاه تصویب شد، انتظار می‌رود بودجه امسال شاهد کاهش مبلغ دستمزدها باشد.

 

مدیران بارسلونا می‌دانند که امسال برای جذب بازیکن جدید چاره‌ای ندارند جز اینکه تعدادی از گران‌ترین ستاره‌های فعلی خود را به فروش برسانند. به همین علت بود که امسال تابستان مدیران باشگاه کاتالان در مذاکرات خود قصد داشتند بازیکنانی مثل ایوان راکیتیچ، عثمان دمبله و ساموئل اومتیتی را به باشگاه‌های دیگر واگذار کنند.

 

دیدگاه‌ها