کد خبر : 1642135 | 16 مهر 1398 ساعت 14:44 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

خود سلطانی‌فر گفت بهتر است زمان بازی تغییر کند

ملکی: سوپر جام هدیه سازمان لیگ به پرسپولیس است

رییس هیئت مدیره سابق استقلال می گوید سوپرجام هدیه سازمان لیگ به باشگاه پرسپولیس است.

ملکی: سوپر جام هدیه سازمان لیگ به پرسپولیس است

عباس ملکی در مورد اینکه دادگاه عالی ورزش رای سوپر جام را به نفع پرسپولیس صادر کرد به ورزش سه گفت: به رای این دادگاه کاری ندارم. رایی که در داخل ایران صادر شد ناعادلانه بود و دادگاه CAS هم بر اساس همین رای خود را صادر کرد.

 

او ادامه داد: دلیل نمی شود چون دادگاه عالی ورزش رایی را صادر کرده آن رای حتما درست باشد. این جام هدیه سازمان لیگ است به پرسپولیس و در این مساله شک نکنید. چند بار گفته ام اگر راست می گویید عکس صورت جلسه ای را که من امضا کرده ام را منتشر کنید. چرا به خبرگزاری ها نمی دهید تا همه متوجه شوند حق با شماست؟

 

رییس سابق هیئت مدیره استقلال می گوید هرگز نگفته بازی لغو شود: من نگفتم بازی نمی کنیم، طی دو نامه مواضع مان را اعلام کردیم و گفتیم بازی در تاریخ دیگری برگزار شود. می شود در نامه چیزی بگوییم و به صورت شفاهی مساله دیگری را مطرح کنیم؟ اگر من چنین درخواستی داده ام خواهشا آن را منتشر کنید.

 

ملکی در پایان گفت:  تیم استقلال با پرسپولیس فرقش این بود که ما 4 بازیکن مان با تیم ملی رفته بودند جام جهانی و 15 روز هم فدراسیون به بازیکنان ملی پوش استراحت داده بود. اردوی ما دیرتر شروع شد و نمی توانستیم در آن تاریخ بازی کنیم. حتی برای جلسه رفته بودیم پیش وزیر و ایشان هم به آقای گرشاسبی گفتند بهتر است سوپر جام در تاریخ دیگری برگزار شود و واقعا نمی دانم چه اتفاقی رخ داد که این رای صادر شد.

دیدگاه‌ها