کد خبر : 1642262 | 17 مهر 1398 ساعت 10:42 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

لیونل اسکالونی:

دیبالا و لائوتارو آینده تیم ملی آرژانتین هستند

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین به تمجید از پائولو دیبالا و لائوتارو مارتینز پرداخت.

دیبالا و لائوتارو آینده تیم ملی آرژانتین هستند

به گزارش "ورزش سه"، امشب آلبی سلسته در دیداری دوستانه در آلمان به مصاف تیم ملی این کشور خواهد رفت و در غیاب ستاره بزرگی مانند لیونل مسی، چشم هواداران تیم ملی آرژانتین به درخشش بازیکنانی چون دیبالا و لائوتارو مارتینز است. این دو ستاره جوان چند روز قبل در دربی ایتالیا و بازی یوونتوس و اینتر موفق به گلزنی شدند و لیونل اسکالونی مدعی شد آنها باید در سالهای آتی پرچمدار فوتبال آرژانتین باشند.

 

1441556

 

لیونل اسکالونی به خبرنگاران گفت: "فکر می کنم دیبالا و لائوتارو سالها به اردوی تیم ملی آرژانتین فراخوانده شوند و در این تغییر ساختار، دوباره آنها هستند که باید پرچم تیم ملی را بالا نگه دارند.

 

دیبالا و لائوتارو مارتینز دوستان خوبی هستند و از همه مهمتر آینده این پیراهن است. نمایش آنها در بازی یکشنبه گذشته بین اینتر و یوونتوس بسیار خوب بود و امیدواریم که آنها کنار هم نیز خوب بازی کنند.

 

تیم ملی آلمان بازیکنان خوبی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و شرایط ما نیز مشابه است. بازی کردن مقابل آلمان یک چالش است و بسیاری از بازیکنانی که در ترکیب قرار می گیرند متوجه می شوند که آیا توانایی بازی کردن در ترکیب تیم ملی آرژانتین را دارند یا خیر."

دیدگاه‌ها