کد خبر : 1642283 | 17 مهر 1398 ساعت 11:48 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره آلمانی بایرن مونیخ در فکر جدایی

نشریه بیلد امروز در گزارشی مدعی شد توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ در فکر جدایی از این تیم است.

ستاره آلمانی بایرن مونیخ در فکر جدایی


به گزارش "ورزش سه"، بر خلاف سالهای اخیر، توماس مولر در فصل جاری تبدیل به نیمکت نشین محض در بایرن مونیخ شده و در پنج بازی آخر باواریایی ها جایی در ترکیب ثابت این تیم نداشته است. این شرایط باعث شده ستاره باتجربه بایرن مونیخ در سودای جدایی از این تیم بعد از یک دهه باشد.

 

1435543

 

چند روز قبل نیکو کوواچ در مصاحبه ای مدعی شد اگر لازم باشد توماس مولر دقایقی به میدان خواهد رفت و این صحبت باعث شد ستاره باتجربه آلمانی متوجه شود جایی در برنامه های ثابت کوواچ نداشته و تنها به مثابه یک بازیکن تعویضی در آلیانس آره نا حضور دارد. با ورود فیلیپ کوتینیو در تابستان امسال، توماس مولر تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین در بایرن مونیخ شده و به همین دلیل قصد دارد در فصل تابستان از این تیم جدا شود.

 

قرارداد توماس مولر در سال 2021 به پایان می رسد و به نظر می رسد اینتر در حال حاضر جدی ترین مشتری این مهاجم آلمانی باشد. البته از تیم هایی مانند لیورپول و آرسنال نیز به عنوان مشتریان توماس مولر نام برده شده و به نظر می رسد اگر روند نیمکت نشینی های این بازیکن در مونیخ ادامه داشته باشد، چاره ای جز جدایی برای او در ماه ژانویه باقی نخواهد ماند.

دیدگاه‌ها