کد خبر : 1642366 | 17 مهر 1398 ساعت 16:31 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

هازارد چاق نیست؛ کورتوا هم بهترین گلر دنیاست

ادن هازارد و تیبو کورتوا بلژیکی های رئال مادرید به شدت زیر ذره بین هواداران و کارشناسان فوتبال اسپانیا قرار دارند.

هازارد چاق نیست؛ کورتوا هم بهترین گلر دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا فصل گذشته به رئال پیوست و نتوانست عملکرد رضایت بخشی درون دروازه این تیم داشته باشد. رقابت او با کیلور ناواس حواشی مختلفی را باعث شد که در نهایت باعث شد تا ناواس تابستان از رئال جدا شده و به پی اس جی بپیوندد. اتفاقی که ناراحتی هواداران رئال را به دنبال داشت و عملکرد بد کورتوا در شروع فصل نیز مزید بر علت شد تا اعتراضات به او قوت بگیرد. کورتوا در جریان بازی با بروژ به شدت از سوی رئالی ها با سوت های اعتراضی مواجه شد.

اوضاع برای ادن هازارد کمی بهتر است و او پس از زدن اولین گل خود برای رئال که برابر گرانادا به ثمر رسید، توانست اندکی از فشارهای موجود را کم کند اما هازارد همچنان با اتهام اضافه وزن روبرو است.

 

 

Image result for hans vanaken hazard

 

 

هانس واناکن ملی پوش بلژیکی باشگاه بروژ در واکنش به انتقادات از کورتوا و هازارد گفت:« هر دو بازیکنان خوبی هستند و این حجم از انتقادات را درک نمی کنم. کورتوا بهترین دروازه بان دنیاست و هازارد هم یکی از بهترین بازیکنان دنیا محسوب می شود. هر دو در آینده برای رئال کارهای بزرگی خواهند کرد.»

 

 

Image result for dennis praet

 

 

دنیس پرائت هافبک بلژیکی لسترسیتی هم در دفاع از هازارد و کورتوا گفت:« هر دو از بهترین های دنیا در پست خودشان هستند. در تمرینات تیم ملی آنها را آماده و سرحال دیده ام و فکر نمی کنم ادن هیچ اضافه وزنی داشته باشد. او در تمرینات همیشه جزو آماده ترین هاست.»

 

 

1441678

 

دیدگاه‌ها