کد خبر : 1642496 | 18 مهر 1398 ساعت 12:08 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد ستاره آلمانی از سرمربی یوونتوس

امره جان، هافبک آلمانی یوونتوس، از نیمکت نشینی در این تیم ابراز نارضایتی کرد.

انتقاد ستاره آلمانی از سرمربی یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، در سال ۲۰۱۸ امره جان از لیورپول به یوونتوس پیوست. او که در لیورپول در اکثر مواقع به عنوان یار تعویضی به کار گرفته می شد، امیدوار بود تا با پیوستن به یوونتوس به یک بازیکن محوری و ثابت برای این تیم تبدیل شود. او در فصل اول حضورش در تورین کم و بیش به عنوان بازیکن ثابت به کار گرفته شد اما امسال با روی کار آمدن مائوریتزیو ساری، امره جان به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده است. او حتی در ابتدای فصل در کمال تعجب از لیست اروپایی یووه برای لیگ قهرمانان خط خورد تا روزهای کابوس وارش در این تیم ادامه داشته باشد.

 

1441893

 

امره جان، دیشب و بعد از بازی تیم ملی آلمان مقابل آرژانتین در مورد شرایطش در یوونتوس صحبت کرد.

 

او گفت: "من در حال حاضر در یوونتوس احساس خوشحالی نمی کنم زیرا تاکنون فرصت زیادی برای بازی به من نرسیده است. فصل گذشته و مخصوصاً بازی‌های حساس یوونتوس به من فرصت بازی زیادی رسید اما در این فصل هنوز نتوانسته ام شانس زیادی برای بازی کردن داشته باشم."

 

امره جان در ادامه درباره حضورش در تیم ملی آلمان نیز گفت:" من واقعاً از یواخیم لوو تشکر می کنم چرا که نتوانسته بودم در تیم باشگاهی خود زیاد بازی کنم اما او مرا به تیم ملی دعوت کرد و به من شانس حضور در میدان را داد. من خیلی خوشحالم که توانستم دوباره برای دقایق طولانی به میدان بروم."

 

دیدگاه‌ها