کد خبر : 1642590 | 18 مهر 1398 ساعت 18:50 | 40.4K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد جدید برای نیمار در تیم ملی برزیل

نیمار با حضور در بازی برزیل و سنگال که با تساوی 1-1 پایان یافت، تبدیل به جوان ترین بازیکن تاریخ برزیل شد که به رکورد 100 بازی برای سلسائو می رسد.

رکورد جدید برای نیمار در تیم ملی برزیل

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن که در سال ۲۰۱۰ اولین بازی ملی خود را با پیراهن برزیل انجام داده بود، امروز موفق شد با قرار گرفتن در ترکیب اصلی سلسائو صدمین بازی ملی خود را برای کشورش انجام دهد. او حالا جوان ترین بازیکن تاریخ برزیل است که به رکورد 100 بازی ملی می رسد. نیمار همچنین از نظر بیشترین بازی ملی در تاریخ کشور برزیل به طور مشترک در رده ششم و کنار روبینیو قرار گرفته است.


نیمار ۲۷ ساله حالا دومین بازیکن از نظر بیشترین بازی ملی در ترکیب حال حاضر برزیل به شمار می آید. دنی آلوس با ۱۱۷ بازی ملی جلوتر از نیمار در ترکیب کنونی برزیل قرار دارد.
رکورددار بیشترین بازی ملی برای برزیل در اختیار کافو است که پیش از این موفق شده بود ۱۴۲ بازی ملی برای این کشور انجام دهد. همچنین بعد از کافو نیز نفراتی مثل روبرتو کارلوس، لوسیو و کلودیو تافارل قرار دارند.

 

 

1442046

 


نیمار که با ۶۱ گل سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی برزیل محسوب می شود، این شانس را دارد تا با گلزنی در برابر سنگال در کنار رونالدو نازاریو به دومین گلزن تاریخ این کشور تبدیل شود. لازم به ذکر است که رکورد بیشترین گل زده در تاریخ تیم ملی برزیل با ۷۷ گل در اختیار پله افسانه‌ای است.


او تاکنون موفق به ثبت دو هت‌تریک برای تیم ملی برزیل شده است. نیمار در سال ۲۰۱۲ مقابل چین و همچنین در سال ۲۰۱۴ مقابل آفریقای جنوبی موفق به این کار شده بود. نیمار همچنین در سال ۲۰۱۴ و در پیروزی چهار بر صفر برزیل مقابل ژاپن توانسته بود چهار گل برای سلسائو به ثمر برساند.

 

 

1441854

 


او اخیراً درباره درخشش خود در تیم ملی برزیل گفته بود: " مطمئناً در سال‌های گذشته تجربیات خارق‌العاده‌ای با تیم ملی برزیل به دست آورده ام اما شما باید این موضوع را نیز بدانید که همیشه پیروز نمی شوید و گاهی باید با شکست ها و ناامیدی ها نیز رو به رو شوید و اگر بتوانید بجنگید و اشتباهات خود را جبران کنید، قطعاً در نهایت پیروز خواهید بود.
به طور کلی من از انجام این ۱۰۰ بازی ملی بسیار هیجان زده و خوشحال هستم و از خداوند به خاطر این موضوع بسیار سپاسگزارم. خداوند چیزهایی را به من اهدا کرد که من تنها آنها را در خواب می دیدم."

دیدگاه‌ها