کد خبر : 1642775 | 19 مهر 1398 ساعت 16:55 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو: بارسلونا باید دمبله را جریمه کند

ستاره برزیلی سابق بارسلونا معتقد است که این باشگاه باید عثمان دمبله را به خاطر کارت قرمزی که برابر سویا دریافت کرد، جریمه کند.

ریوالدو: بارسلونا باید دمبله را جریمه کند

به گزارش "ورزش سه"، بی انضباطی های دمبله در یک سال گذشته برای بارسا حواشی زیادی را باعث شده است. ستاره فرانسوی که دو سال پیش به بارسا پیوست تا جانشین نیمار شود، هنوز نتوانسته ارزش هایش را به اثبات برساند و به دلیل مصدومیت های متعدد و نیز بی انضباطی هایش بیشتر در حاشیه بوده تا متن. ستاره فرانسوی گزینه بارسا برای معاوضه با نیمار در تابستان نیز بود ولی او با اصرار در بارسا ماند و حاضر نشد به پی اس جی برود

 

 

1441637

 

 

دمبله اخیرا و در بازی با سویا نیز به دلیل توهین به داور اخراج شد تا با محرومیت دو جلسه ای و از دست دادن ال کلاسیکو مواجه شود. غیبت او خبر خوبی برای آبی اناری ها نخواهد بود.

 

ریوالدو اسطوره برزیلی بارسا در واکنش به حواشی دمبله گفت:« توصیه من این است که دمبله حتما جریمه شود. معتقدم خیلی مهم است اگر در داخل باشگاه قوانینی باشد برای اینکه اگر بازیکن به داور یا سرمربی توهین کند با جریمه مواجه شود. اینجا اشاره من فقط به دمبله نیست و هر بازیکن خاطی باید جریمه شود. بازیکنی که برای بارسا بازی می کند، باید باهوش باشد و بداند که در یک مسابقه نباید هم تیمی ها و سرمربی اش را در وضعیت دشوار قرار دهد.»

 

دیدگاه‌ها