کد خبر : 1642968 | 20 مهر 1398 ساعت 17:44 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتظار طولانی برای گلزنی خرید گران قیمت رئال

انتظارها برای اولین گل لوکا یوویچ مهاجم صرب رئال مادرید، بیش از اندازه طولانی شده است.

انتظار طولانی برای گلزنی خرید گران قیمت رئال

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، لوکا یوویچ تابستان امسال بود که با قراردادی شش ساله به ارزش 60 میلیون یورو از آینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید پیوست. ستاره صربستانی فصل گذشته توانست در همه رقابت ها 27 گل برای تیم آلمانی به ثمر برساند ولی اوضاع برای او در رئال خوب پیش نرفته است. او که قبل از رئال مورد توجه بارسا قرار داشت، می دانست که رقیبی سرسخت مثل بنزما پیش رو دارد ولی بسیاری خوشبین بودند که خیلی زود ارزش هایش را اثبات خواهد کرد.

 

 

1442621

 

 

یک مصدومیت در پیش فصل باعث شد تا یوویچ کمی از سایرین عقب بیفتد و درخشش بنزما هم مزید بر علت شد تا او در برنامه های اصلی زیدان قرار نگیرد. یوویچ در هفت بازی 218 دقیقه در میدان بوده ولی موفق به زدن گل نشده است. یوویچ البته یک گل برابر اوساسونا به ثمر رساند اما با تصمیم وی ای آر، گل آفساید اعلام شد. رئال شنبه هفته بعد باید در زمین مایورکا به میدان برود و انتظارها برای گلزنی یوویچ به 63 روز خواهد رسید.

در رئال مادرید از سال 2000 تاکنون سابقه نداشته که یک مهاجم 63 روز برای گلزنی صبر کند. حتی مهاجمانی مثل بورخا مایورال، ماریانو دیاز، آدبایور و کلاوس هونتلار نیز زودتر از اینها اولین گل خود برای رئال را به ثمر رساندند.

رونالدو برزیلی در اولین بازی خود برای رئال در سال 2002 و یک دقیقه پس از ورودش به زمین برابر آلاوس موفق به گلزنی شد و از این حیث نفر اول است. ماریانو در اولین بازی خود برای رئال پس از 17 دقیقه گلزنی کرد، مایورال در سومین بازی خود و پس از 33 دقیقه اولین گلش برای رئال را به ثمر رساند و کریس رونالدو نیز در اولین بازی خود برای رئال و پس از 34 دقیقه توانست گلزنی کند.

 

 

 

 


در حال حاضر تنها کریم بنزما، مایکل اوون و ایگواین از لحاظ دقایق حضور در زمین برای اولین گل، آماری ضعیف تر از یوویچ دارند. آنها به ترتیب پس از 219، 291 و 669 دقیقه توانستند اولین گل خود برای رئال را به ثمر رساندند هرچند انتظارشان برای گلزنی هرگز به 63 روز نکشید و پس از 22، 51 و 45 روز به طلسم گل نزدن شان پایان دادند.
 

 

 

PARTIDO DE LIGA ENTRE EL ATLETICO Y EL REAL MADRID EN EL VICENTE <HIT>CALDERON</HIT> gol 0-3

 

دیدگاه‌ها