کد خبر : 1642996 | 20 مهر 1398 ساعت 19:51 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

ویلموتس در انتظار پاسخ اینفانتینو به تاج (عکس)

مارک ویلموتس چندماهی می شود که در ایران کار می کند ولی هنوز مبلغی بابت هدایت تیم ملی ایران دریافت نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، 25 اردیبهشت ماه 1398 بود که مارک ویلموتس برای اولین بار وارد ایران شد و پس از اینکه با امکانات فوتبال ایران آشنا شد، یکم خردادماه در بلژیک قرارداد خود را با مسئولان فدراسیون امضا کرد تا هدایت تیم ملی را در مسیر جام جهانی 2022 در اختیار داشته باشد.


نکته جالب توجه و نگران کننده اما اینکه حالا نزدیک به 200 روز است که سرمربی بلژیکی، فعالیتش در فوتبال ایران را آغاز کرده ولی هنوز حتی یک ریال هم دریافت نکرده است.
این ها همه در شرایطی است که 6 میلیون دلار از درآمدهایی که متعلق به فدراسیون فوتبال ایران است، به دلیل تحریم های آمریکا بلوکه شده و مهدی تاج نمی تواند از آنها برای حل مشکلاتش استفاده کند.

 

در همین رابطه، مهدی تاج پس از بیانیه جانی اینفانتینو ریاست فدراسیون جهانی فوتبال که پس از حضور بانوان در استادیوم آزادی مقابل کامبوج منتشر شد، نامه ای به او ارسال کرد تا برای رفع تحریم آزادسازی پول های ایران، چاره ای بیاندیشید.

 

1442650

 

این روزها اما سرمربی 50 ساله بلژیکی تیم ملی به دور از وارد شدن به مسائل مالی، در حال انجام کاری است که شروع کرده ولی در صورتی که این روند همینطور ادامه پیدا کند و پالس های مثبتی هم از دفتر فدراسیون جهانی واقع در زوریخ مخابره نشود، در ماه های آتی این احتمال وجود دارد که ویلموتس روشش را تغییر دهد.

دیدگاه‌ها