کد خبر : 1643288 | 22 مهر 1398 ساعت 11:34 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

میلان تنها در صورت بازگشت من موفق خواهد شد

سیلویو برلوسکونی نسبت به انتقادات مدیر اجرایی میلان از او واکنش تندی نشان داد.

میلان تنها در صورت بازگشت من موفق خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که استفانو پیولی به عنوان سرمربی جدید تیم میلان انتخاب و جانشین جامپائولو شد. در مراسم معارفه این سرمربی ایوان گازیدس، مدیر اجرایی میلان، صحبت های تندی علیه سیلویو برلوسکونی مطرح کرده بود. او گفته بود:" من نا امیدی هوادارانمان را درک می کنم. ما در حال سپری کردن یک فرایند بسیار سخت و دشوار هستیم و در این فرایند نیز باید با حقایق روبه رو شویم. ما توانستیم باشگاه را از نابودی نجات دهیم و هر روز نیز در تلاش هستیم تا تیم را به سطوح بالاتری برسانیم. تیم مدیریتی ما توانست آن بدهی که باعث شد میلان از رقابت های اروپایی دور بماند را پرداخت کند. میلان حتی ممکن بود که به سری دی سقوط کند اما حالا از این خطر رهایی یافته است. اگر چه ما اشتباهاتی نیز داشته ایم اما حالا در حال ترمیم و اصلاح آن ها هستیم."

 

1443095

 

این صحبت ها حالا و پس از چند روز با واکنش تند سیلویو برلوسکونی، رئیس سابق میلان، همراه بوده است. او در این باره گفت:"چه کسی گفته است که میلان در دوره من در حال سقوط به سری دی بوده است؟ گازیدس؟ بعضی از حرف ها را نباید به زبان آورد. اگر کسی قصد دارد چنین صحبت هایی انجام دهد، بهتر است که به دستشویی برود و این حرف ها را پشت در بسته آن جا مطرح کند!

 

بازگشت میلان به دوران اوج گذشته امری ساده و در عین حال سخت و پیچیده است اما برای این کار کافیست که میلان را به من بسپارید."

 

دیدگاه‌ها