کد خبر : 1643344 | 22 مهر 1398 ساعت 15:50 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین وضعیت لوکا مودریچ برای ال کلاسیکو

ستاره کروات رئال که شب گذشته در بازی مقابل ولز مصدوم شده بود، خبر از وخیم نبودن آسیب دیدگی اش داد.

آخرین وضعیت لوکا مودریچ برای ال کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، دقیقه 86 بازی کرواسی و ولز بود که لوکا مودریچ برای جلوگیری از نفوذ ویلسون که قصد ورود به محوطه جریمه کروات ها را داشت، با او برخورد کرد و نقش بر زمین شد. مودریچ پس از آن به زحمت می توانست روی پای خود بایستد و به بیرون زمین منتقل شد.

اتفاقی نگران کننده برای رئالی ها که 4 آبان ال کلاسیکو را پیش رو دارند. مودریچ که در وقفه بازی های ملی ماه پیش نیز به دلیل مصدومیت 16 روز به دور از میادین بود، اکنون به دلیل ضربه شدید به عضلات ماهیچه ران پای راستش باید دو الی سه روز به دور از هرگونه فعالیتی باشد.

 

 

1443161

 

 

قرار است فردا از ناحیه مصدوم او MRI گرفته شود تا میزان دقیق آسیب دیدگی مشخص شود اما ستاره کروات در مصاحبه با خبرنگاران سعی کرد نگرانی ها را از بین ببرد.

مودریچ گفت:« کمی درد دارم چون ضربه شدیدی به پایم وارد شد ولی مصدومیتم وخیم نیست و به تدریج بهتر خواهم شد. بعید می دانم رئال واکنش تندی(علیه کرواسی) به این قضیه نشان دهد چون مصدومیتم به گونه ای نیست که برای مدت ها من را به دور از میادین نگاه دارد.»

 

مودریچ به سختی بتواند به بازی شنبه هفته بعد برابر مایورکا برسد اما اگر همه چیز خوب پیش برود، می تواند در ال کلاسیکوی 12 روز دیگر حاضر باشد مگر اینکه پزشکان عقیده ای دیگر داشته باشند.

 

 

دیدگاه‌ها