کد خبر : 1643387 | 22 مهر 1398 ساعت 19:28 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

امیدها با استیلی در اولین گام (عکس)

سرمربی جدید تیم امید در اولین گام تیمش را به مصاف استرالیا فرستاده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اتفاقاتی که در خصوص تیم امید رخ داد، در نهایت حمید استیلی که طی دوران کرانچار و مجیدی به عنوان مدیرفنی فعالیت می‌کرد، هدایت این تیم را عهده‌دار شد.


امید‌ها که برای انتخابی المپیک و پایان حسرت 43 ساله برای حضور در این رقابت‌ها در تلاش هستند، در اولین گام با سرمربی جدید خود برابر استرالیا در دیداری تدارکاتی قرار گرفته‌اند و طی نیمه اول نمایش موفقی از خود به جا گذاشتند.

 

در غیاب امید نورافکن که در اردوی تیم ملی برای جدال با بحرین قرار دارد، عارف غلامی با بازوبند کاپیتانی در ترکیب به میدان رفته و شجاعی به عنوان ستاره نساجی در این دیدار موفق شد اولین گل امیدها را برابر استرالیا به ثبت برساند.

 

1443205

 

نکته جالب توجه در ترکیب رقیب ایران در بازی امشب در استادیوم عبدالله بن خلیفه، حضور دانیال ارزانی، بازیکن ایرانی الاصل در ترکیب استرالیا است. این بازیکن که دو سال قبل صحبت‌هایی درباره حضورش در ایران وجود داشت در نهایت برای استرالیا به میدان رفت و امروز نیز با پیراهن این تیم دیداری جالب با ایران خواهد داشت.

 

1443206

 

حمید استیلی که بعد از حضور در شاهین بوشهر، پرسپولیس و ... اکنون هدایت تیم امید را عهده‌دار شده، پیش از شروع بازی نیز دیداری کوتاه با سرمربی حریف داشت.

 

 

1443204

دیدگاه‌ها