کد خبر : 1643407 | 22 مهر 1398 ساعت 21:18 | 86.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزى شیرین امیدها برابر استرالیا

دیدار تیم هاى فوتبال امید ایران و استرالیا با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان حمید استیلى تمام شد.

پیروزى شیرین امیدها برابر استرالیا

به گزارش "ورزش سه"،  از ساعت ١٨:١٥ در زمین باشگاه الدحیل قطر  برابر استرالیا قرار گرفت.

 

امیدها از ابتداى بازى تیم برتر میدان بودند و موفق به ایجاد موقعیت هاى مناسبى روى دروازه حریف شدند. در دقیقه ٥ رضا جبیره با نفوذ از دفاع چپ در یک موقعیت ایده آل على شجاعى را صاحب توپ کرد تا شاگردان استیلى با یک گل از حریف خود پیش بیافتند.

 

1443228

 

در ادامه استرالیا به دنبال جبران نتیجه بود که معراج اسماعیلى موفق به مهار شوت بازیکن این تیم شد.

 

بازى هوشمندانه امیدهاى ایران در دقیقه ٢٥ براى دومین بار خط دفاع استرالیا را تسلیم کرد و اینبار عارف آغاسى موفق به گشودن دروازه با یک ضربه سر دقیق شد.

 

با توجه به گرماى هوا داور مسابقه در دقیقه ٣٠ درخواست وقت استراحت کرد.

 

استرالیا در دقایق پایانى به دنبال جبران گل هاى خورده بود اما نتوانست از مدافعان ایران عبور کند و نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید. در دقیقه پایانى این نیمه داور مسابقه یک پنالتى مسلم روى امیر روستایى را نادیده گرفت.

 

در نیمه دوم استرالیا به دنبال جبران نتیجه بود و با پنالتى دقیقه ٤٧ یکى از گل هاى خورده را جبران کرد.

 

در ادامه با وجود حملات استرالیا این تیم موفق به ایجاد موقعیت جدى نشد اما بازیکنان ایران روى ضد حملات بارها خطرساز ظاهر شدند و فرصت هاى مناسبى براى ثبت گل هاى بیشتر داشتند. در نهایت بازى با نتیجه دو بر یک به سود ایران تمام شد.

 

دراین بازی حمید استیلی که برای اولین بار در مسند سرمربی گری تیم امید ایران حضور یافته بود 5 تعویض را درمقابل استرالیا انجام داد تا بتواند بازیکنان بیشتری دراین مصاف حساس محک بزند.


 استیلی دراولین تعویض خود در "دقیقه 65" "جعفر سلمانی" را بجای "امیر روستایی" وارد زمین کرد، در ادامه تعویض بعدی برای ایران در "دقیقه 67" انجام شد که درآن "محمد شریفی" بجای "سینا زامهران" وارد بازی شد.


در"دقیقه 81" استیلی این بار دو بازیکن را همزمان وارد زمین کرد که به این ترتیب "محمد خرم الحسینی" بجای "رضا شکاری" و "محمدرضا آزادی" بجای "رضا جبیره" وارد زمین شدند و دراوقات تلف شده دیدار"جعفر سلمانی" بجای "محمد خدا بنده لو" در ترکیب تیم قرار گرفت تا این پیروزی با ارزش حفظ شود.


گفتنی است این پیروزی نخستین برد تیم‌ ملی زیر ۲۳ سال ایران در چهارمین رویارویی مقابل استرالیا بود.

دیدگاه‌ها