کد خبر : 1643506 | 23 مهر 1398 ساعت 12:30 | 57.7K بازدید | 0 دیدگاه

اخراج بازیکن ترک از باشگاه آلمانی به دلیل پست جنجالی

باشگاه سن پائولی پس از این که هافبک ترکیه ای این تیم یعنی جنک شاهین از عملیات نظامی ترکیه در سوریه حمایت کرد، او را به عنوان بازیکن آزاد معرفی کرد.

اخراج بازیکن ترک از باشگاه آلمانی به دلیل پست جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش جنک شاهین، بازیکن ترکیه ای باشگاه سن پائولی، در صفحه اجتماعی اش به نوعی حمایت خود را از حملات نظامی ترکیه به سوریه اعلام کرده بود. او که پس از چند روز این پست را از صفحه خود حذف کرده بود با این وجود با انتقادات فراوانی رو به رو شد.

 

در همین رابطه باشگاه سن پائولی روز جمعه بیانیه ای در مورد این بازیکن منتشر کرد و رفتار او را با ارزش های این باشگاه ناسازگار تلقی کرد و اظهار داشت که تحقیقاتی را درباره این موضوع انجام خواهد داد.

 

1443359

 

پس از گذشت چند روز حالا بررسی باشگاه سن پائولی به پایان رسیده است و شاهین از سوی این باشگاه به عنوان بازیکن آزاد معرفی شده است.

 

باشگاه سن پائولی در بیانیه خود آورده است:" بررسی  پست اینستاگرامی شاهین درباره حمایت او از حمله نظامی ترکیه به سوریه پایان یافته است. پس از مذاکره مسئولان باشگاه و جنک شاهین مقرر شد که شاهین از حضور در تمرینات منع شده و به عنوان بازیکن آزاد معرفی شود.

 

پس از بحث و گفتگو با هواداران و دوستانی که ریشه آن ها نهفته در ترکیه است، برای ما روشن شد که ما نمی توانیم با شاهین ادامه دهیم. این اتفاقات کاملا بر خلاف ارزش های باشگاه بوده است.

 

با این وجود باشگاه ما هیچ منعی برای حضور شاهین در سایر باشگاه ها ندارد و او می تواند باشگاه جدیدی را انتخاب کند."

 

باشگاه سن پائولی طی سال های اخیر نشان داده که اصولی قوی دارد و علاوه بر مسائل سیاسی درباره موضوعات اجتماعی و فرهنگی نیز قوانین ویژه ای دارد.

 

دیدگاه‌ها