کد خبر : 1643516 | 23 مهر 1398 ساعت 19:03 | 246.9K بازدید | 0 دیدگاه

سید مجید به ترکیب برگشت؛

ترکیب ایران مقابل بحرین اعلام شد

ترکیب اصلی بازیکنان تیم ملی ایران مقابل بحرین در مقدماتی جام جهانی و جام ملتهای آسیا اعلام شد.

ترکیب ایران مقابل بحرین اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی خود از چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملتهای آسیا از ساعت 20 امشب در منامه به مصاف تیم ملی بحرین می رود.


مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی ایران ترکیب ملی پوشان برای این بازی حساس را به شرح زیر تعیین کرده است:


علیرضا بیرانوند،احسان حاج صفی،میلاد محمدی،امید ابراهیمی،کریم انصاری فرد،حسین کنعانی زادگان،محمد محبی،مهدی طارمی،مجید حسینی،سردار آزمون و رامین رضاییان


علیرضا بیرانوند مانند بازی های قبلی سنگربان تیم ایران خواهد بود.


در خط دفاعی، میلاد محمدی و رامین رضاییان در کناره ها حضور خواهند داشت. سید مجید حسینی و حسین کنعانی زادگان هم مدافعان میانی ایران هستند.


امید ابراهیمی و احسان حاج صفی، هافبک های دفاعی ایران مقابل بحرین هستند که میانه میدان را در اختیار می گیرند. جلوتر از این دو نفر، محمد محبی عنصر تهاجمی خط هافبک خواهد بود.


در خط حمله هم کریم انصاری فرد، مهدی طارمی و سردار آزمون، مثلث تثبیت شده ویلموتس هستند که خط آتش پرقدرت تیم ملی را تشکیل می دهند. این سه نفر در مجموع 9 گل از 14 گل ایران به کامبوج در بازی قبلی را به ثمر رساندند.

 

این ترکیب نسبت به بازی چند روز پیش مقابل کامبوج، دو تغییر داشته است. سید مجید حسینی، مدافع لژیونر فوتبال ایران که در اردوی پیش از بازی با کامبوج و نهایتا در دیدار مقابل این تیم غایب بود، بار دیگر به جایگاه قبلی خود برگشته و یکی از بازیکنان فیکس تیم ملی در بازی امشب است. جایگزین حسینی در بازی قبلی، مرتضی پورعلی گنجی بود که امشب از روی نیمکت کار را آغاز می کند.

 

دومین تغییر ترکیب ایران نسبت به بازی قبل، حضور امید ابراهیمی در مرکز زمین است. هافبک باشگاه اوپن بلژیک، در بازی برابر کامبوج به عنوان یار تعویضی به زمین رفت و بازیکنی که در پست او فیکس بود، احمد نوراللهی بود. نوراللهی که اولین گل از جشنواره باشکوه ایران مقابل کامبوج را هم به ثمر رساند، در ترکیب اصلی دیدار با بحرین قرار نگرفته است و امید ابراهیمی بار دیگر فیکس شده است.

دیدگاه‌ها