کد خبر : 1643655 | 24 مهر 1398 ساعت 00:06 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

صعود اسپانیا به یورو 2020 در شب آتش بازی ایتالیا

ایتالیا موفق شد با پنج گل لیختن اشتاین را مغلوب کند و اسپانیا در خانه سوئد به تساوی 1-1 دست یافت.

صعود اسپانیا به یورو 2020 در شب آتش بازی ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا که پیش از این صعود خود را به یورو 2020 قطعی کرده بود، امشب نیز کار دشواری برای کسب پیروزی برابر لیختن اشتاین نداشت. اما اسپانیا با گل دقیقه 92 رودریگو مورنو در خانه سوئد جواز صعود به جام ملت های اروپا را کسب کرد.

 

ایتالیا بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه دو به گل اول دست یافت. ارسال زمینی بیراگی از سمت چپ با ضربه تمام کننده برناردسکی همراه شد و ایتالیا با یک گل از لیختن اشتاین پیش افتاد.

 

دقایقی بعد سالانوویچ با نفوذ به محوطه می توانست به گل تساوی دست یابد اما ضربه او با عکس العمل سیریگو همراه شد. در دقیقه 22 زایولو با حرکتی تماشایی برای خودش خلق موقعیت کرد اما ضربه او در نهایت در اختیار بوشل قرار گرفت.

 

در اواسط نیمه اول برناردسکی با ضربه ایستگاهی می توانست دروازه لیختن اشتاین را باز کند اما این بار نیز گلر حریف عکس العمل نشان داد.در دقیقه 42 سالانوویچ یک بار دیگر دروازه ایتالیا را تهدید کرد اما باز هم سیریگو واکنش خوبی نشان داد تا نیمه نخست با برتری 0-1 ایتالیا تمام شود.

 

در اوایل نیمه دوم بیراگی با یک ضربه محکم از گوشه محوطه دروازه لیختن اشتاین را تهدید کرد اما گلر این تیم واکنش خوبی نشان داد.

 

اما در دقیقه 70 ایتالیا به گل دوم رسید. ارسال گریفو از روی نقطه کرنر با ضربه سر دقیق و محکم آندره بلوتی وارد دروازه لیختن اشتاین شد. در دقیقه 77 این رومانیولی بود که روی ارسال دقیق الشعراوی موفق به گلزنی شد و ایتالیا با نتیجه 0-3 از حریف خود پیش افتاد.

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 84 و روی پاس عمقی کریستانته، این بار الشعراوی موفق شد با یک ضربه دقیق زننده گل چهارم لقب گیرد. در اوقات اضافی بلوتی گل پنجم آتزوری را به ثمر رساند تا در نهایت ایتالیا با پنج گل لیختن اشتاین را شکست دهد.

 

1443550

 

در همان دقیقه هفتم تیاگو در دو صحنه متوالی می توانست دروازه سوئد را باز کند اما اولسن مانع رخ دادن این اتفاق شد. دقایقی بعد این بار رودری در مقابل دروازه بخت گلزنی داشت اما باز هم سنگربان سوئد واکنش نشان داد.

 

در دقیقه 21 این بار مورنو با ضربه سر دروازه سوئد را تهدید کرد اما این بار نیز اولسن مانع باز شدن دروازه شد.

اما در اواسط نیمه اول سوئد تا آستانه زدن گل اول پیش رفت و ضربه سر کویئسن می توانست وارد دروازه لاروخا شود که داوید دخیا با یک واکنش فوق العاده دروازه تیمش را نجات داد.

 

1443552

 

در دقیقه 40 مورنو در محوطه سوئد صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد اما ضربه او به مدافعان حریف برخورد کرد و در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

اما در همان اوایل نیمه دوم سوئد به گل اول رسید. روی توپ ارسالی داوید دخیا در دو مرحله دروازه تیم ملی اسپانیا را نجات داد اما در نهایت در ریباند مارکوس برگ موفق به باز کردن دروازه شد.

 

1443551

 

در دقیقه 65 و روی ارسال دنی سبایوس، این مورنو بود که می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه او به بیرون رفت.

 

در دقیقه 72 جرارد مورنو این بار در دهانه دروازه صاحب فرصت گلزنی شد اما اولسن با یک عکس العمل زیبا دروازه تیمش را نجات داد. در ادامه اسپانیا تلاش زیادی برای زدن گل تساوی کرد اما قادر به خلق موقعیت چندانی نبود.

 

اما در نهایت اسپانیا در دقیقه 92 به گل رسید. در شلوغی محوطه، ضربه فابین رویز در محوطه با اثرگذاری مورنو همراه شد تا در نهایت لاروخا به گل تساوی دست یافته و راهی یورو 2020 شود.

 

دیدگاه‌ها