کد خبر : 1643661 | 24 مهر 1398 ساعت 01:06 | 98.1K بازدید | 2 دیدگاه

سوپرگل‌های بونجاح و محرز در لیل

شب بدیمن؛ شکست کی‌روش با گل‌های شگفت‌انگیز

تیم ملی کلمبیا در دیداری دوستانه مقابل الجزایر با نتیجه 3-0 مغلوب شد.

شب بدیمن؛ شکست کی‌روش با گل‌های شگفت‌انگیز

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک روز بعد از اینکه رسانه های کلمبیایی عملکرد دفاعی کلمبیا با هدایت کارلوس کی روش را تحسین کردند، این تیم در دیداری دوستانه در شهر لیل، با نتیجه غیر منتظره 3-0 مغلوب الجزایر شد؛ دیداری که در آن اشتباهات مدافعان کلمبیا و البته گل های تماشایی بغداد بونجاح و ریاض محرز، عوامل اصلی رقم خوردن چنین نتیجه ای بودند.

کی روش در این دیدار تیمش را با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره به میدان فرستاد و از نفرات ثابت این تیم بازیکنانی مانند داوید اوسپینا، داوینسون سانچس، خوان کوادرادو و لوئیس موریل به میدان رفتند.

در سمت مقابل، جمال بالماضی تیمش را با ترکیب قوی تری به میدان فرستاد و بیشتر نفرات ثابت این تیم از جمله ریاض محرز، سفیان فغولی، اسماعیل بن ناصر و بغداد بونجاح در ترکیب اصلی قرار داشتند.

دقایق ابتدایی بازی کم افت و خیز سپری شد تا اینکه در دقیقه 15، یک اشتباه از بازیکنان کلمبیا در زمین خودی، گل اول بازی را رقم زد. روی اشتباه اسکار موریو، مدافع میانی تیم که در این دیدار جانشین یری مینا شده بود، بونجاح صاحب موقعیت شد و با یک شوت تماشایی و غیرقابل مهار، توپ را به گوشه سمت راست دروازه اوسپینا فرستاد.

 

1443561

 

کلمبیا هنوز به طور کامل از شوک این گل خارج نشده بود که در دقیقه 20، گل دوم را دریافت کرد. این بار روی یک ضربه کرنر بود که بازیکنان الجزایر توپ را کوتاه کار کردند و باز هم روی تعلل بازیکنان کلمبیا، توپ پشت محوطه جریمه به محرز رسید و شوت او بعد از برخورد به یکی از بازیکنان، تا اندازه ای تغییر مسیر داد و درون دروازه اوسپینا جای گرفت.

چیزی نمانده بود که بونجاح در دقیقه 26، گل دوم خود و گل سوم الجزایر را به ثمر برساند اما ضربه او این بار به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول کلمبیا نمایش بهتری داشت اما در نهایت نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

 

1443564

 

در نیمه دوم هم روند بازی تغییر چندانی نکرد و باز هم این الجزایر بود که تا اندازه ای برتر بود و سرانجام در دقیقه 62، ریاض محرز روی یک حرکت انفرادی، گل سوم را به زیبایی وارد دروازه کلمبیا کرد. او که در سمت راست زمین صاحب توپ شده بود، بعد از یک حرکت عرضی و در حالی که 4 مدافع حریف را پیش رو داشت، با شوتی دقیق، دروازه اوسپینا را از پشت محوطه جریمه باز کرد.

تعویض های کی روش برای جبران گل های خورده ثمری نداشت و تیم او در نهایت با سه گل مغلوب شد. این دیدار جدال دو مربی مطرح قاره آسیا در سال های گذشته هم بود که در نهایت به سود جمال بالماضی به پایان رسید؛ مربی الجزایری که چند فصل درخشان را در الدحیل سپری کرد، توانست سرمربی سابق تیم ملی ایران را شکست بدهد.

 

1443562

 

دیدگاه‌ها