کد خبر : 1643704 | 24 مهر 1398 ساعت 11:09 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

کی روش اسیر شکست ناپذیری جنگجویان صحرا

ریاض محرز: شکست دادن کلمبیا آسان نیست

برای شانزدهمین بازی متوالی شاگردان جمال بلماضی با سربلندی زمین بازی را ترک کردند تا کلمبیا با مربی سرشناس و ستاره های گران قیمت خود دست خالی به خانه بازگردد.

ریاض محرز: شکست دادن کلمبیا آسان نیست

به گزارش "ورزش سه"، از روزی که جمال بلماضی سکان هدایت الجزایر را در دست گرفته این تیم عملکردی فوق العاده از خود برجا گذاشته است از جمله بالابردن جام قهرمانی ملت های آفریقا در کشور مصر. نوار بردها و شکست ناپذیری این تیم برای شانزدهمین بازی متوالی در مصاف با کلمبیا پابرجا ماند تا کارلوس کی روش مشهور هم از متوقف کردن قهرمان آفریقا عاجز بماند، اتفاقی که روی درخشش ستاره 60 میلیون پوندی میزبان و گل های دیدنی این بازیکن رقم خورد.


ریاض محرز در پایان بازی با کلمبیا به عنوان مردی که دبل کرده است پای دوربین های تلویزیونی ایستاد و گفت:« بازی فراموش نشدنی را داشتیم. خوشحالم دوبار گلزنی کردم تا برای جنگجویان صحرا همچنان روزهای خوب ادامه داشته باشند. این نمایشی بود که همگان از ما انتظار داشتند آن هم مقابل تیمی مثل کلمبیا که شکست دادن آنها آسان نیست».

 

1443640


کاپیتان الجزایر ادامه داد:« جو فوق العاده ای در ورزشگاه رقم خورده بود و باید این برد را به 40 هزار نفر تماشاگر تقدیم می کردیم. آنها خوشحال ورزشگاه را ترک کردند و این بهترین هدیه برای ما بود. تیم ما هیچ وقت تسلیم نمی شود و همواره دنبال پیروزی های بیشتر است چون این حق طبیعی مردم الجزایر است».


کارلوس کی روش بعد از تساوی برابر شیلی که توام با انتقادهای فراوانی بود این بار اسیر شکست ناپذیری جنگجویان صحرا شد تا روزهای ابری در بوگاتا برای مرد پرتغالی زودتر از انتظار سر برسد. مردی که ستاره الجزایری ها از او به عنوان یک مربی بزرگ نام برد که شکست دادنش کار بسیار سختی است.

دیدگاه‌ها