کد خبر : 1643749 | 24 مهر 1398 ساعت 13:40 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

همین حالا جام قهرمانی لیگ برتر را به لیورپول بدهید

هری ردنپ، سرمربی سابق تاتنهام، معتقد است که لیورپول امسال قطعا قهرمانی رقابت های لیگ برتر را از آن خود خواهد کرد.

همین حالا جام قهرمانی لیگ برتر را به لیورپول بدهید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول طی هفته های اخیر نتایج فوق العاده ای را در لیگ برتر کسب کرده است. شاگردان یورگن کلوپ هر 8 بازی ابتدایی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و هم اکنون با 24 امتیاز و هشت امتیاز بیشتر نسبت به منچستر سیتی رده دومی، در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند.

 

هری ردنپ، سرمربی سابق تاتنهام، معتقد است که لیورپول امسال قطعا قهرمان لیگ برتر خواهد شد. او گفت:" من از حالا می توانم لیورپول را  قهرمان این فصل لیگ برتر ببینم. از همین حالا جام قهرمانی را به آن ها بدهید. من حتی می توانم بر سر این موضوع شرط ببندم.

 

1443681

 

اگر از من درباره یک باشگاه که دوست داشتم در آن مربیگری کنم، بپرسند قطعا پاسخ من لیورپول خواهد بود."

 

قرمزهای آنفیلد روز یک شنبه در یک دیدار حساس به مصاف منچستریونایتد خواهند رفت. لیورپول می تواند با پیروزی در این بازی به رکورد 18 پیروزی متوالی در لیگ برتر برسد.

 

هری ردنپ اما عنوان کرد که او در ابتدای فصل فکر می کرد که تاتنهام می تواند در کنار سیتی و لیورپول به عنوان یک مدعی ظاهر شود. او در این باره گفت:" در ابتدا من گمان می کردم که تاتنهام بتواند از ابتدای فصل منچسترسیتی و لیورپول را تحت فشار بگذارد.

 

1443669

 

تاتنهام بازیکنان خوبی نظیر هری کین، سون هیون مین و دله علی را در اختیار دارد. اگر چه آن ها شروع نا امید کننده ای در این فصل داشته اند اما به نظر من هنوز هم شانس این را دارند که فصل را با رتبه سوم به پایان برسانند. تاتنهام و پوچتینو قطعا توانایی بازگشت به رقابت را خواهند داشت."

 

دیدگاه‌ها