کد خبر : 1643889 | 25 مهر 1398 ساعت 09:43 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش رونالدینیو از هیگوئیتا و والدراما در کلمبیا

رونالدینیو، اسطوره فوتبال برزیل که برای شرکت در یک بازی دوستانه در کلمبیا به این کشور سفر کرده در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و نظرش را درباره مسائل مختلف با خبرنگاران در میان گذاشت.

ستایش رونالدینیو از هیگوئیتا و والدراما در کلمبیا

به گزارش "ورزش سه"، رونالدینیو، اسطوره تکنیکی فوتبال برزیل که اعلام کرده قصد دارد در چند بازی دوستانه به میدان برود دیروز برای شرکت در یک بازی دوستانه بین دو تیم سانتا فه و ناسیونال که دو باشگاه کلمبیایی هستند به بوگوتا، پایتخت این کشور وارد شد. رونالدینیو قرار است در این دیدار با پوشیدن پیراهن سانتافه به میدان رفته و بازی کند.

 

رونالدینیو در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود در کلمبیا در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آنها پاسخ داد.

 

1443857

 

بهترین لحظه‌های دوران فوتبالی: انتخاب کردن بین آنها خیلی سخت است. من لحظات بی‌نظیری را تجربه کرده‌ام. می‌توانم بگویم که زندگی فوتبالی من از شروع تا پایان واقعا خاص بوده.

 

حسرت‌های فوتبالی: من فوتبال را زمانی که خیلی جوان بودم شروع کردم و بعد از نزدیک سی سال به پایان بردم. ولی فتح کوپا لیبرتادورس یکی از افتخاراتی است که جای خالی‌اش در کارنامه‌ام احساس می‌شود.

 

لیونل مسی: او هم از سن خیلی کم شروع کرد و از همان زمان سرشار از استعداد بود. همه در تیم‌های پایه بارسا از او صحبت می‌کردند و من و مسی با هم خیلی دوست بودیم. من شانس این را داشتم که برای زدن اولین گل او با پیراهن بارسا به مسی کمک کنم. او یکی از بهترین فوتبالیستهای تاریخ است.

 

اهمیت بازیکن شماره ده: هر کسی که عاشق فوتبال است اهمیت شماره ده را می‌داند. من همیشه عاشق بازیکنانی مثل پله، مارادونا و والدراما بوده‌ام. آنها در هر تیمی که بازی کنند اهمیت‌شان را به رخ می‌کشند.

 

اقتدار اروپایی‌ها در جامهای جهانی اخیر: من سابقه قهرمانی در جام جهانی را دارم و امیدوارم برزیل دوباره قهرمان جام جهانی شود. ما مدتها است که برای قهرمانی می‌جنگیم ولی موفق نشده‌ایم. امیدوارم تیم ملی برزیل پیشرفت کند و بتواند به این هدفش برسد.

 

فوتبال کلمبیا: من فوتبال کلمبیا را خیلی دوست دارم. بعضی از الگوهای بزرگ دوران جوانی و نوجوانی و کودکی من کلمبیایی بودند. کسانی مثل هیگوئیتا و والدراما. من آن زمان آرزویم این بود که یک روز مثل آنها بشوم. من همیشه عاشق آنها بودم و حالا خوشحالم که بگویم هر دو از دوستانم هستند.

 

تیم ایده‌آل پنج نفره: من شانس این را نداشته‌ام که با بعضی از بزرگترین فوتبالیستهای تاریخ بازی کنم اما تیم پنج نفره منتخب من شامل مارادونا، پله، مسی و رونالدو می‌شود.

 

دیدگاه‌ها