کد خبر : 1643901 | 25 مهر 1398 ساعت 10:40 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

عزم یونایتد برای ولخرجی در بازار نقل و انتقالات

منچستریونایتد قصد دارد در دو پنجره نقل و انتقالاتی آینده مبالغ قابل توجهی برای خرید بازیکنان جدید هزینه کند و به این منظور شش بازیکن را هدف گرفته است.

عزم یونایتد برای ولخرجی در بازار نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل گزارش داد باشگاه منچستریونایتد برای پایان دادن به وضعیت نابسامان اخیر این تیم و عقب افتادگی شدید از رقبایش قصد دارد در دو فصل نقل و انتقالات آینده مبلغ قابل توجهی برای خرید بازیکنان جدید هزینه کند و به این منظور شش بازیکن جدید را در نظر گرفته است. از ماریو مانژوکیچ، موسی دمبله، سائول نیگوئز و جیمز مدیسون به عنوان ستاره‌های مورد نظر یونایتد نام برده شده است.

 

1443880

 

بر اساس این گزارش مدیران یونایتد به این نتیجه رسیده‌اند که تیم فعلی‌شان به اندازه کافی قوی نیست و نیاز به یک جراحی جدی دارد. به این منظور مدیریت باشگاه دو مهاجم، دو هافبک میانی، یک دفاع وسط و یک دفاع چپ را برای اضافه شدن به تیم در نظر گرفته‌اند.

 

1443879

 

شیاطین سرخ که از زمان بازنشستگی سر الکس فرگوسن در سال 2013 تا کنون نزدیک به 1 میلیارد پوند هزینه خرید بازیکن کرده‌اند حالا قصد دارند در دو سال آینده مبالغ قابل توجهی برای خرید ستاره‌های مورد نیازشان هزینه کنند.

 

دیدگاه‌ها