کد خبر : 1644044 | 26 مهر 1398 ساعت 00:47 | 86.1K بازدید | 0 دیدگاه

به دلیل تنش‌های سیاسی در کاتالونیا

رسمی: دیدار ال‌کلاسیکو به تعویق افتاد

فدراسیون فوتبال اسپانیا تایید کرد که دیدار تیم های بارسلونا و رئال مادرید به دلیل نگرانی های ناشی از شرایط نامساعد سیاسی در کاتالونیا به تعویق افتاد.

رسمی: دیدار ال‌کلاسیکو به تعویق افتاد

به گزارش "ورزش سه"، اعلام حکم زندان برای تعدادی از اعضای جنبش استقلال کاتالونیا که در رفراندوم سال 2017 نقش داشتند، باعث ایجاد تنش در این ایالت شد. روز پنج شنبه، خیابان های بارسلونا و مناطق اطراف برای چهارمین روز پیاپی شاهد درگیری بین معترضان و نیروهای امنیتی بودند.

در حالی که قرار بود دیدار تیم های بارسلونا و رئال مادرید، روز 26 اکتبر (8 روز دیگر) در ورزشگاه نوکمپ برگزار شود.

در این بین فدراسیون فوتبال اسپانیا با توجه به نگرانی هایی که وجود داشت، گزینه های مختلفی را در نظر گرفت؛ از جمله تغییر مکان برگزاری بازی های رفت و برگشت و انجام بازی رفت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو.

 

 

1444032

 

اما هر دو باشگاه با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال اسپانیا، با انجام این کار مخالفت کردند و در مقابل تصمیم گرفتند که بازی به زمان دیگری موکول شود و این زمان جدید دوشنبه آینده مشخص خواهد شد.

گفته می شد ممکن است این دیدار روز 18 دسامبر (27 آذر) برگزار شود اما با توجه به این که روز، وسط هفته است، مسئولان برگزاری لالیگا با آن مخالفت کردند و اکنون گفته می شود احتمالا این دیدار روز 7 دسامبر (16 آذر) برگزار می شود.

در حال حاضر رئال مادرید با 18 امتیاز از 8 بازی، در صدر جدول لالیگا قرار دارد و بارسا با دو امتیاز کمتر، دوم است. رئال در هفته پیش رو باید در خانه مایورکا به میدان برود؛ در حالی که بارسا میهمان ایبار است.

دیدگاه‌ها