کد خبر : 1644045 | 25 مهر 1398 ساعت 23:50 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: هری‌کین یک رهبر بالفطره است

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم تاتنهام، پیش از بازی این تیم مقابل واتفورد درباره مسائل مختلف صحبت کرد.

پوچتینو: هری‌کین یک رهبر بالفطره است

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام فردا در یک دیدار خانگی به مصاف واتفورد خواهد رفت. تاتنهامی ها این روزها شرایط خوبی را تجربه نمی کنند و با ۱۱ امتیاز در رتبه نهم جدول لیگ برتر قرار دارند. شاگردان پوچتینو در حالی به مصاف واتفورد رده بیستمی خواهند رفت که به پیروزی در این دیدار برای خروج از بحران نیاز مبرم دارند. مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام پیش از بازی تیمش مقابل واتفورد در باره مسائل مختلف صحبت کرد.


بازی مقابل واتفورد؟ "بازی بسیار سختی خواهد بود. ما در ابتدا باید بتوانیم خودمان را شکست دهیم چرا که خود ما و غرورمان بزرگترین دشمن‌مان محسوب می شود و حریف در مرتبه بعدی قرار دارد.
ما طی هفته های اخیر به صورت گروهی و فردی با بازیکنان صحبت کرده‌ایم و حالا در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. اولویت برای همه نام تاتنهام است و همه می‌خواهیم که تیممان را به جایگاه واقعی خود بازگردانیم. تیم ما برای خوشحالی هواداران هر کاری را انجام می دهد."


تغییرات در ترکیب؟ "شرایط کاملا عادی است. من اولین کسی هستم که برای پیروز شدن تیم هر کاری را انجام می‌دهم. تلاش می‌کنیم برای پیروزی در بازی فردا بهترین راه را انتخاب کنیم. این طور نیست که شاکله تیم را به طور کلی دچار تغییر کنیم. ما همین تیمی هستیم که شما آن را تماشا می کنید. گذشته ها گذشته است و تلاش می کنیم در آینده بهترین نتایج را بگیریم."

 

 

1425895


کاپیتانی هری کین؟" او یک رهبر بالفطره است. هری کین نه تنها در تاتنهام بلکه در تیم ملی هم نقش رهبری بسیار فوق العاده ای دارد. چند ماه هوگو لوریس را در ترکیب خود نخواهیم داشت و به همین دلیل کین باید نقش رهبری خود را به خوبی به اثبات برساند و من مطمئن هستم که از پس این کار بر خواهد آمد."


نقل و انتقالات زمستانی؟ "فکر نمی‌کنم که خیلی نیاز به تغییر داشته باشیم. من به بازیکنان کنونی خود اعتماد کامل دارم. ما بازیکنان بسیار باکیفیتی داریم و تنها لازم است که با تمام وجود خود در زمین مسابقه بجنگیم."


بازگشت میشل وورم به تاتنهام؟ "او به دلیل مصدومیت طولانی مدت هوگو لوریس به تیم بازگشت اما در نهایت ما نیز به او علاقه زیادی داریم. پنج سال و نیم در کنار تیم بود و توانست با تاتنهام به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد. ما به میشل اعتماد داریم و مطمئن هستیم که در کم ترین زمان ممکن به مرز آمادگی می رسد."

دیدگاه‌ها