کد خبر : 1644211 | 27 مهر 1398 ساعت 14:25 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

ما قراردادی با او امضا نکرده بودیم!

سرپرست گل گهر: جباری از جمع ما جدا شد

با اعلام سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان دستیار اول سرمربی سابق این تیم تصمیم به جدایی گرفته است و به این ترتیب او از این تیم جدا شده است.

سرپرست گل گهر: جباری از جمع ما جدا شد

به گزاش "ورزش سه"، مجتبی جباری هافبک سابق تیم ملی ایران پس از چند هفته که از شروع لیگ برتر گذشت به عنوان دستیار اول بگوویچ در بازی های گل گهر حاضر می شد اما به دلایلی اجازه نشستن روی نیمکت این تیم را پیدا نمی کرد تا اینکه "وینکو" پس از شکست مقابل استقلال از سمت خود برکنار شد تا وضعیت جباری در این تیم به عنوان یک سوال باقی بماند.


حسن بدخشان در گفت‌وگویی درباره مجتبی جباری مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: «جباری از جمع ما جدا شد و تصمیم گرفت که دیگر به تیم نیاید؛ البته ما قراردادی با او امضا نکرده بودیم.»


وی درمورد دستیاران جلالی در گل‌گهر تصریح کرد: «یک مربی اسپانیایی که پیش‌تر در نساجی با جلالی کار می‌کرد (پپه لوسادا)، کار خود را در گل‌گهر آغاز می‌کند. رضا مرتضی‌زاده، سعید پورفریدونی، رسول زمانی و یک مربی دیگر هم به عنوان دستیاران جلالی فعالیت خواهند کرد.»


 در ادامه بدخشان با بیان اینکه تمرینات در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود ابراز امیدواری کرد این تیم در دیدار روز دوشنبه برابر سپاهان نتیجه خوبی کسب کند.


منبع: تسنیم

 

1444238

دیدگاه‌ها