کد خبر : 1644255 | 27 مهر 1398 ساعت 18:55 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

ناکامی در دومین هفته متوالی

آگزبورگ 2-2 بایرن؛ سه امتیاز دقیقه 91 پرید

بایرن مونیخ در دیداری جذاب و پرحادثه دقیقه 91 برتری 1-2 بر آگزبورگ را از دست داد و از کسب پیروزی بازماند.

آگزبورگ 2-2 بایرن؛ سه امتیاز دقیقه 91 پرید

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ پس از شکست عجیب خانگی دو هفته پیش برابر هوفن هایم که باعث شد این تیم از رتبه اول به سوم سقوط کند، امروز به زمین تیم آگزبورگ آمده بود.

میزبان تیم 14 جدول بوندسلیگا بود و از 7 بازی قبلی تنها 5 امتیاز داشت و پیش بینی می شد بایرن به راحتی بتواند از این بازی با دست پر خارج شود.

 

 

1444325

 

 

بازی به ثانیه 27 رسیده بود که آگزبورگ به گل رسید. ریشتر مهاجم آگزبورگ درون محوطه جریمه به توپ ضربه زد و در ادامه رامی خدیرا بود که بالاتر از مدافع بایرن با ضربه سر، توپ را بار دیگر به ریشتر رساند و این بازیکن در میان غفلت بایرنی ها خودش را به سمت توپ پرتاب کرد و سریع ترین گل بوندسلیگا تا به اینجای کار را به ثمر رساند.

 

 

1444326

 

 

بایرن که این گل را باور نداشت، به سمت دروازه آگزبورگ حمله ور شد و دقیقه 8 می توانست توسط گنابری به گل برسد ولی شوت پای چپ او با اختلافی اندک راهی اوت شد.

یک دقیقه بعد ریشتر می توانست خود و تیمش را دو گله کند اما پس از عبور از زوله، ضربه والی بی دقتی روانه دروازه بایرن کرد و توپ داخل چارچوب قرار نگرفت.

مصدومیت زانوی نیکولاس زوله سبب شد تا او دقیقه 12 جای خود را به دیوید آلابا بدهد.

 

 

1444323

 

 

برتری بایرن دقیقه 14 جواب داد و روبرت لواندوفسکی توانست کار را برابر کند. گنابری از سمت راست توپی را روی دروازه ارسال کرد و لواندوفسکی با پروازی بلند و ضربه سری دقیق توانست گل تساوی بایرن را به ثمر برساند.

 

 

1444322

 

1444321

 

 

دقیقه 18 آگزبورگی ها معتقد بودند که لوکاس هرناندز روی نیدرلند مرتکب پنالتی شده اما داور اعتقادی نداشت و بازی دنبال شد.

 

فشار بایرن ادامه داشت و گنابری دقیقه 32 بازی می توانست این تیم را پیش بیندازد ولی ضربه او از روی دروازه با اختلاف کم راهی اوت شد. همین بازیکن دقیقه 39 شانس مجددی برای گلزنی داشت که با بدشانسی از دست رفت.

سانتر آلابا از چپ، درون محوطه جریمه به گنابری رسید و او هم سرضرب و فنی قصد داشت توپ را وارد دروازه کند ولی تیر عمودی مانع شد.

در نهایت با وجود برتری مطلق بایرن این نیمه با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

 

 

1444328

 

 

بایرن مونیخ نیمه دوم را هجومی شروع کرد و 4 دقیقه پس از شروع به گل رسید. سرژ گناری زننده این گل بود. ستاره این روزهای بایرن از سمت راست به قلب خط دفاعی اگزبورگ زد و پس از رسیدن به بیرون محوطه جریمه با یک بغل پای فنی توپ را دور از دستان گلر به کنج دروازه رساند تا بایرن 1-2 پیش بیفتد.

 

 

1444343

 

 

بایرن همچنان اصرار به گلزنی داشت و دقیقه 52 روی پاس گنابری می توانست توسط کوتینیو به گل برسد اما ستاره برزیلی از شش قدم توپ را به بدن دروازه بان کوبید.

شش دقیقه بعد کومان از زاویه بسته اقدام به شوتزنی کرد ولی دروازه بان با نوک انگشتانش توپ را راهی کرنر کرد.

 

 

1444345

 

 

بایرن تیم برتر میدان بود و بخت های گلزنی دیگری را نیز خلق کرد. دقیقه 78 لواندوفسکی با ضربه سر، گنابری را درون شش قدم در موقعیت مسلم گلزنی قرار داد اما ضربه او را گلر آگزبورگ به شکلی فوق العاده برگشت داد.

دقیقه 88 بایرن می رفت گل تساوی را دریافت کند ولی نویر به زیبایی هر چه تمام تر توپ را با دست موافق از روی خط بیرون کشید و در برگشت هم مهاجم حریف در آفساید قرار داشت؛ هرچند نویر ضربه او را نیز مهار کرد.

یک دقیقه بعد توماس مولر در مصاف تک به تک توپ را به بیرون زد و در برگشت میزبان به گل تساوی رسید.

کوردوبا از سمت راست توانست در یک کورس جانانه لوکاس هرناندز را از پیش رو بردارد و پاس او در دهانه دروازه به فینبوگاسون رسید و او هم گل تساوی را به ثمر رساند تا سه امتیاز بایرنی ها در دقیقه 91 از دست برود و این تیم با 15 امتیاز از رسیدن به رده نخست باز بماند.

در نهایت این بازی با برتری 1-2 بایرن مونیخ به اتمام رسید و قرمزها 17 امتیازی شدند.

 

دیدگاه‌ها