کد خبر : 1644269 | 27 مهر 1398 ساعت 18:37 | 51.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش دیاباته درخصوص رفع مصدومیتش (عکس)

مهاجم اهل مالی استقلال امروز با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش نشان داد که مصدومیتش را پشت سر گذاشته است و آماده حضور در دیدار بعدی استقلال است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال بعد از پشت سر گذاشتن هفته‌های کابوس وار ابتدایی، حالا با احتساب دو بازی در چهارچوب رقابت‌های جام حذفی موفق به کسب سه پیروزی متوالی شده است، اما آنچه مسلم است آن‌ها هنوز برای تحقق انتظارات هوادارانشان و هدفی که در ابتدای فصل ترسیم کرده‌اند، راه درازی را در پیش رو دارند. یکی از بازیکنانی که سرمربی ایتالیایی این تیم آندره‌آ استراماچونی با خود با استقلال آورد تا مشکل این تیم را در خط حمله کمتر کند، مهاجم بلندقامت ۳۱ ساله اهل مالی بود که سابقه حضورش در سری آ باعث شده بود تا کادر فنی و هواداران این تیم روی او حساب ویژه‌ای باز کنند. اما اوضاع و شرایط برای شیخ به‌خوبی پیش نرفت و او علاوه بر اینکه بازی‌های ابتدایی فصل را از دست داد در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان از ناحیه دنده دچار آسیب‌دیدگی نسبتاً شدیدی شد تا کماکان فرصت حضور در میادین را به دست نیاورد.


او که به نظرمی‌رسید در دیدار مقابل فجر سپاسی شیراز در روی نیمکت حضور داشته باشد اما باز هم پزشکان و کادر فنی استقلال درخصوص او ریسک نکردند تا وی این بازی را هم از روی سکوها به تماشا بنشیند.
دیاباته امروز پس از پایان تمرینات نوبت صبح با انتشار یک استوری، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، خبر آمادگی خودش را به گوش هواداران رساند و این شاید بهترین خبر برای استقلالی‌ها باشد، خصوصاً اینکه هنوز این تیم از نداشتن یک تمام‌کننده شش‌دانگ در پیکان خط حمله رنج می‌برد.

 

1444337


دیاباته با انتشار عکسی از خودش در حین بازی و نوشتن عبارت IM Ready «من حاضر هستم» به‌نوعی نشان داد که مصدومیتش را پشت سر گذاشته است و برای بازی آینده استقلال مقابل سایپا مشکلی ندارد.

دیدگاه‌ها