کد خبر : 1644293 | 27 مهر 1398 ساعت 20:59 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش کونته به احتمال جذب زلاتان در ژانویه

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر صحبت کردن در مورد زلاتان را بی احترامی به بازیکنان تیمش توصیف کرد.

واکنش کونته به احتمال جذب زلاتان در ژانویه

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد زلاتان با لس آنجلس گلکسی رو به اتمام است و اخیرا شایعاتی در مورد احتمال بازگشت او به سری آ و پوشیدن لباس اینتر مطرح شده است. آنتونیو کونته پیش از دیدار مقابل ساسولو، در مورد شرایط تیمش، زلاتان و مصدومیت اخیر الکسیس سانچس صحبت کرد.

 

آنتونیو کونته گفت: "من بسیار آرام هستم زیرا بازیکنان اینتر بسیار خوب، با تعهد، میل به پیروزی و عزم و اراده بسیار تمرین کرده اند. وقتی این مسائل را می بینید باید آرام باشید. ما بهتر می شویم و بهبود یافته و بعد از شکست این مشکلات مقابل یووه و بارسا باید قوی تر برگردیم. ما باید هماهنگ باشیم، در زمین بازی و تمرینات به ثبات نیاز داریم و این همان چیزی است که من می خواهم.

 

1439795

 

ممکن است اینتر در بازی بعدی خود پیروز شود و یا این اتفاق رخ ندهد، اما نکته مهم این است که تمایل زیادی برای کسب سه امتیاز این کار وجود دارد و من این را هر روز می بینم. به تک تک بازیکنان تیم اعتماد دارم و به آنها خوش بینم، زیرا این جمع همان بازیکنانی هستند که خودم تصمیم به جذب آنها گرفته و خودم خواستم در اینتر باقی بمانند.

 

اخبار انتقال زلاتان ابراهیموویچ: "صحبت در مورد سایر بازیکنان در این مقطع می تواند باعث بی احترامی به بازیکنانم و عملکرد آنها شود. ایبرا یک بازیکن خارق العاده است و من احترام زیادی برای او قائل هستم. نام زلاتان در تاریخ فوتبال باقی خواهد ماند، اما من به بازیکنانم نیز اعتماد داشته و احترام می گذارم.

 

مصدومیت الکسیس سانچس: "وی با اشتیاق فراوان به اینتر پیوست تا دوباره توانایی های خود را مورد سنجش قرار دهد و به همین دلیل نیز برای او متاسفم. او سخت تلاش کرده بود تا سانچسی شود که ما می شناختیم و وقتی زمان برداشت محصول رسید، سانچس آسیب دید و من واقعا برای وی ناراحت و متاسف هستم. گاهی بعضی اتفاقات باعث می شوند که شما متحدتر و قوی تر بشوید و شما باید در اتفاقات تلخ سربلند بمانید."

دیدگاه‌ها