کد خبر : 1644343 | 28 مهر 1398 ساعت 01:18 | 182.6K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش درخشان ۳ بازیکن بعد از اردوی ملی؛

ایرانی‌ها در روسیه و قطر گل کاشتند!

سه ملی پوش ایرانی پس از دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی عملکرد درخشانی در رقابت‌های باشگاهی لیگ‌های روسیه و قطر ارائه کردند.

ایرانی‌ها در روسیه و قطر گل کاشتند!

به گزارش "ورزش سه"، با اتمام دومین زمان فیفا دی در فصل ۲۰-۲۰۱۹ ، رقابت‌های فوتبال باشگاهی لیگ‌های اروپا دوباره به جریان افتاده که روز شنبه در لیگ برتر روسیه و لیگ ستارگان قطر، سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد و رامین رضاییان توانستند تبدیل به چهره ویژه تیم‌های خود شوند و گلزنی کنند.

 

* آزمون، گل و پاس گل همزمان پیش می‌رود

تیم زنیت سن‌پترزبورگ که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر روسیه است، مثل همیشه سردار آزمون را به‌عنوان مهاجم نوک مقابل روستوف در ترکیب داشت و در استادیوم گازپروم آرنا به دنبال کسب نهمین پیروزی فصل بود.

ستاره ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ که پس از دو گل ارزشمند مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا و برابر اورال در لیگ برتر روسیه روحیه مضاعفی پیدا کرده بود، در فیفا دی و دیدار تیم ملی برابر کامبوج فوق‌العاده ظاهر شد و در حالی که ۵۷ دقیقه در زمین بود، اما توانست هت‌تریک کند و شنبه شب با انگیزه بیشتری در جدال با روستوف تیم سابق خود قرار بگیرد.

 

1444450

 

آزمون در لحظات پایانی نیمه اول دیدار با روستوف پاس آرتم زیوبا را با شوت پای چپ تماشایی از زاویه بسته و در حالی که دروازه‌بان حریف تصور چنین ضربه‌ای را نمی‌کرد، گل سوم زنیت سن‌پترزبورگ را به ثمر رساند و در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیز پاس گل زیبایی به ویلمار باریوس داد.

سردار در شرایطی نقش پُر رنگی در برد ۶ گله زنیت سن‌پترزبورگ برابر روستوف داشت که در این مسابقه موفق شد آمار گل‌ها و پاس گل‌های خود را به طور همزمان به عدد ۴ برساند و در رده سوم برترین پاسورهای لیگ برتر روسیه بایستد.

 

* پاسخ محکم انصاری‌فرد به شایعات

کریم انصاری‌فرد مثل تمام مسابقات فصل، در هفتمین بازی السیلیه در لیگ ستارگان قطر مقابل الوکره نیز به تنهایی در خط حمله قرار داشت که دوباره توانست مثمر ثمر ظاهر شود و نام خود را در بین گلزنان بازی به ثبت برساند.

السیلیه که پس از شکست لحظه آخری مقابل الدحیل در هفته ششم به دنبال جبران نتیجه و بازگشت به کورس مدعیان لیگ ستارگان بود، با دو گل کریم انصاری‌فرد و نقش ویژه‌ای که این مهاجم ایرانی داشت، توانست به برتری ۳ بر یک مقابل الوکره برسد.

 

1444453

 

انصاری‌فرد که در مسابقه تیم ملی ایران مقابل کامبوج درخشش خیره کننده‌ای با زدن ۴ گل داشت، برابر الوکره یک گل زیبا با دو سر توپ چشم‌نواز و یک گل با بغل پا به ثمر رساند تا تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۵ رسانده و از سوی دیگر نیمی از گل‌های فصل السیلیه را به نام خود ثبت کند.

این مهاجم باتجربه ایرانی در حالی این بازی درخشان را پس از اردوی تیم ملی برای السیلیه ارائه داد که شایعاتی درباره عدم تمایل باشگاه قطری به حفظ او و فروش این بازیکن در نیم‌فصل شنیده شده بود ولی انصاری‌فرد با ادامه بازی‌های خوب خود در این تیم و دبل برابر الوکره توانست پاسخ محکمی به این شایعات بدهد.

 

* رضاییان و الشحانیه بهم نمی‌آیند!

الشحانیه قطر در حالی هفتمین بازی لیگ ستارگان قطر را مقابل الاهلی پشت سر گذاشت که مثل تمام دیدارهای این فصل دوباره در کسب پیروزی ناکام بود و تنها توانست به یک امتیاز برسد؛ البته اگر درخشش مدافع ایرانی این تیم نبود، همین تک امتیاز هم برای آنها به دست نمی‌آمد.

رامین رضاییان که از زمستان فصل قبل راهی الشحانیه شد و با عملکرد درخشان خود جایگاهش را در این تیم تثبیت کرد، با وجود نتایج ضعیف تیمش در لیگ ستارگان با پنج باخت و دو تساوی و قعرنشینی، اما توانسته ۸۰ درصد گل‌های الشحانیه را به نام خود بزند.

 

1444401

 

رضاییان که پیش از این دو گل مقابل العربی و ام صلال به ثمر رسانده بود، پس از انجام دو بازی برای تیم ملی ایران برابر کامبوج و بحرین و بازگشت به قطر، در دقیقه سوم دیدار با الاهلی توانست ارسال بی‌نقص دی‌یانگ هلندی را با ضربه سر تماشایی به زیر طاق دروازه بزند و الشحانیه را پیش بیندازد.

اما در دقیقه ۸۵ و در حالی که الاهلی با نتیجه ۲ بر یک پیش افتاده و در آستانه برتری بود، پنالتی به دست آمده برای الشحانیه را رامین رضاییان برخلاف جهت دروازه‌بان حریف تبدیل به گل کرد تا مثل دیدار با ام صلال عامل کسب یک امتیاز برای تیمش شود و تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۴ برساند.

دیدگاه‌ها