کد خبر : 1644435 | 28 مهر 1398 ساعت 13:57 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی جدید تا فردا شب معرفی می‌شود

اضافه شدن پیروانی به گزینه‌های هدایت شاهین

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از معرفی سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه تا بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان (دوشنبه شب) خبر داد.

اضافه شدن پیروانی به گزینه‌های هدایت شاهین

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، پس از جدایی توافقی عبدالله ویسی از تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر، مدیران این باشگاه نادر دست‌نشان، علیرضا مرزبان و مهدی پاشازاده را به‌عنوان گزینه‌های نهایی خود انتخاب کردند تا در صورت توافق نهایی با یکی از این گزینه‌ها، او را به‌عنوان سرمربی جدید شاهین انتخاب کنند.

 

این در حالی است که مسئولان باشگاه شاهین در روزهای گذشته، امیرحسین پیروانی را هم به گزینه‌های خود اضافه کردند. البته مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال پیش‌تر از اضافه شدن پیروانی به کادر فنی تیم امید و فعالیت او به‌عنوان دستیار حمید استیلی خبر داده بود.

 

سعید مسیگر، سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ضمن تأیید این خبر به تسنیم گفت: یکی از اعضای باشگاه، مذاکراتی را با پیروانی انجام داده است و شرایط او را هم در نظر گرفتیم که باید ببینیم در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد. امروز (یکشنبه) یا فردا، جلسه هیئت مدیره را برگزار خواهیم کرد و گزینه‌ها را بررسی می‌کنیم. با این حال فکر می‌کنم سرمربی تیم تا بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان (فردا شب) معرفی می‌شود.

  

وی درباره صحبت‌هایی مبنی بر توافق نهایی باشگاه با مهدی پاشازاده و همزمانی کناره‌گیری او از سمت سرمربیگری شهرداری ماهشهر با مذاکرات با این مربی تصریح کرد: هواداران هم به ما این حرف را می‌زنند که چنین چیزی صحت ندارد. ما مذاکراتی را با او داشتیم، اما شاید استعفای پاشازاده در این برهه زمانی، حساسیت ایجاد کرده است.

 

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در مورد واگذاری این باشگاه به شرکت نفت پارس طلاییه اظهار داشت: مدیران این شرکت هنوز هیچ جوابی به ما نداده‌اند. ما شرایط مدنظر خود را به مسئولان این شرکت ارسال کردیم که هنوز پاسخی به دست‌مان نرسیده است.

دیدگاه‌ها