کد خبر : 1644462 | 28 مهر 1398 ساعت 15:42 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

مانه: در ابتدا نگران زیاد حرف زدن های کلوپ بودم

سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول، مصاحبه جالبی در رابطه با یورگن کلوپ انجام داده است.

مانه: در ابتدا نگران زیاد حرف زدن های کلوپ بودم

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه یکی از ارکان اصلی قهرمانی لیورپول در رقابت های فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا بود. او همچنین نقش مهمی در کسب مقام دومی این تیم در رقابت های فصل گذشته لیگ برتر انگلیس داشت. مانه موفق شد فصل گذشته با 22 گل عنوان آقای گلی لیگ برتر را به شکل مشترک از آن خود کند.

 

 

1431096

 


اگر چه سادیو مانه و یورگن کلوپ حالا رابطه فوق العاده ای با یکدیگر دارند اما این ستاره سنگالی اعتراف کرد که در روزهای ابتدایی حضور کلوپ در لیورپول گمان می کرده که نمی تواند رابطه خوبی با این سرمربی برقرار کند. او در این باره گفت:" کلوپ بیش از حد صحبت می کرد و من با خودم می گفتم که وای کار برای من سخت است چرا که من اصولا انسانی ساکت و آرام هستم."


مانه در ادامه درباره کلوپ گفت:" همه کلوپ را دوست دارند چرا که او انسانی صادق است. همچنین او بسیار شوخ است اما در عین حال در بعضی مواقع بسیار جدی می شود."


حالا لیورپول پس از 30 سال با هدایت یورگن کلوپ در آستانه قهرمانی در لیگ برتر قرار دارد. مانه در ادامه گفت:" من در بسیاری از مواقع درباره مسائل شخصی با کلوپ صحبت می کنم و او راهنمایی های فوق العاده ای در اختیار من قرار می دهد. یورگن انسانی کاملا قابل اعتماد است."

دیدگاه‌ها