کد خبر : 1644464 | 28 مهر 1398 ساعت 15:51 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

چهار مصدوم روی دست قلعه نویی؛

سپاهان بدون کومان به سیرجان رسید

تیم فوتبال سپاهان دقایقی پیش در شرایطی وارد سیرجان شد که با غیبت 3 بازیکن روبرو است.

سپاهان بدون کومان به سیرجان رسید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان که ساعت 11 اصفهان را به مقصد کرمان ترک کرده بود، دقایقی پیش و پس از طی کردن مسیر کرمان تا سیرجان، به هتل محل اقامتش در این شهر رسید.

 

طلایی پوشان که صدرنشین جدول لیگ نوزدهم با تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتور به شمار می رود، در غیبت 3 بازیکن اصلی خود به سیرجان سفر کرده است.


مهدی صدیقی پزشک تیم فوتبال سپاهان در این زمینه به خبرنگار "ورزش سه" گفت: « شایان مصلح که مدتی به علت عفونت پا از تمرینات و ‌میادین دور بود، با رفع این مشکل و پایان دوران استراحت، همراه تیم به سیرجان سفر می‌کند.»

 

صدیقی ادامه داد:« نقی‌زاده و محمدایرانپوریان همچنان تحت نظرکادرپزشکی دوران بدنسازی و درمان را پشت سر می‌گذارند تا دوران مصدومیت آن‌ها به طور کامل رفع شود به آمادگی لازم برسند و بنابراین نمی‌توانند تیم را در بازی این هفته همراهی کنند. »

 

از صدیقی در رابطه با مصدومیت محسن مسلمان و آخرین شرایط این بازیکن هم پرسیده شد که دکتر سپاهان گفت:« محسن مسلمان چند وقت پیش به تمرینات گروهی اضافه شد ولی به دلیل تورمی که در پای او وجود دارد، دوباره به صورت انفرادی تمرین می‌کند.»

 

اما بی شک مهم ترین غائب سپاهان ولادیمیر کومان است که صدیقی در مورد مصدومیت او می گوید:« ولادیمیر کومان در بازی دوستانه هفته گذشته مقابل نود ارومیه دچار کشیدگی جزئی در عضله ساق شده و تحت درمان است.»

دیدگاه‌ها