کد خبر : 1644520 | 28 مهر 1398 ساعت 19:19 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری یوونتوس به حضور آلگری در اولدترافورد

اخبار حاکی از نزدیک شدن مکس آلگری، سرمربی سابق یوونتوس به منچستریونایتد است.

امیدواری یوونتوس به حضور آلگری در اولدترافورد


به گزارش "ورزش سه"، شرایط در اردوی منچستریونایتد چندان مساعد نیست و اوله گونار سولسشر و تیمش در هفته های اخیر موفق به کسب نتایج چندان خوبی نشده اند. برخی رسانه ها معتقدند در صورت شکست در دیدار امروز یونایتد برابر لیورپول در اولدترافورد، سرمربی نروژی شغل خود را از دست خواهد داد و به نظر می رسد مکس آلگری از شانس بیشتری نسبت به دیگر گزینه ها برای جانشینی او برخوردار است.

 

1406803

 

اما در صورت پیوستن مکس آلگری به یونایتد، یوونتوس از نظر مالی از این انتقال بهره فراوانی خواهد برد. طبق ادعای توتو اسپورت، یوونتوس باید 60 میلیون یورو دیگر به سرمربی ایتالیایی و سابق خود پرداخت کند که در صورت عقد قرارداد مکس آلگری با منچستریونایتد، یوونتوس از پرداخت این رقم سنگین معاف خواهد شد و به همین دلیل آنها بسیار علاقمند هستند که آلگری برای ادامه فعالیت خود راهی لیگ برتر شود تا از این طریق بتوانند 60 میلیون یورو پس انداز کنند.

 

همچنین به نظر می رسد در صورت توافق مکس آلگری با یونایتد، شیاطین سرخ در تابستان امسال برای خرید دو بازیکن یوونتوس اقدام خواهند کرد. ماریو مانژوکیچ و امره جان دو بازیکنی هستند که مورد توجه سرمربی ایتالیایی قرار دارند و به نظر می رسد احتمال انتقال امره جان به اولدترافورد بیشتر است، زیرا اخبار حاکی از توافقات شخصی مانژو برای انتقال به میلان در زمستان امسال است.

دیدگاه‌ها