کد خبر : 1644523 | 28 مهر 1398 ساعت 19:40 | 48.9K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو و تمسخر سرمربی تحت فشار یونایتد!

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستریونایتد صحبت های عجیبی در مورد اوله گونار سولسشر داشته است.

مورینیو و تمسخر سرمربی تحت فشار یونایتد!

به گزارش "ورزش سه"، با اخراج ژوزه مورینیو و انتصاب اوله گونار سولسشر در اواسط فصل قبل روی نیمکت شیاطین سرخ، شروع یونایتد با سرمربی جدید خود به قدری خوب بود که همه در آن مقطع معتقد بودند مشکل یونایتد تنها ژوزه مورینیو بوده است. اما در ادامه روند نتیجه گیری سولسشر تغییر کرد و حالا اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی او شنیده می شود. حالا ژوزه مورینیو در برنامه شبکه اسکای اسپورتس از فرصت استفاده کرده و به تمسخر سرمربی فعلی یونایتد پرداخته است.

 

1441754

 

ژوزه مورینیو گفت: "من علاقه دارم شغلی مانند اوله گونار سولسشر داشته باشم و همیشه در مورد آینده صحبت کنم. من فکر می کنم این یک موقعیت بسیار خوب است، قرارداد سه ساله، صحبت کردن در مورد آینده و بازیکنان جوان. فکر می کنم داشتن این موقعیت در چنین باشگاه بزرگی شغل بسیار خوبی است."

 

همچنین در ادامه بحث روی کین، هافبک پیشین یونایتد مدعی شد سرمربی جوان منچستریونایتد در این مقطع به نتایج خوب نیاز دارد.

 

 او گفت: "سولسشر به نتایج خوبی نیاز دارد. اینکه درباره برنامه ریزی صحبت می کنید بسیار خوب است، اما یونایتد به نتایج خوب هم نیاز دارد. سولسشر باید از بازیکنانی که جذب کرده بیشتر استفاده کند. سولسشر باید از بازیکنان جدید استفاده کند، اگر برنده نشوید ، فشار بیشتر می شود. سابقه و رکورد سولسشر به اندازه کافی خوب نبوده است و شرایط باید سریع بهبود یابد."

دیدگاه‌ها