کد خبر : 1644669 | 29 مهر 1398 ساعت 12:20 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

مارچلو نیکی:

برخورد توپ به دست دی‌لیخت پنالتی نبود

مارچلو نیکی، رئیس کمیته داوران ایتالیا، از تصمیم داور مسابقه یوونتوس مقابل بولونیا مبنی بر اعلام نکردن خطای هند ماتیاس دلیخت حمایت کرد و آن را تصمیمی درست برشمرد.

برخورد توپ به دست دی‌لیخت پنالتی نبود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس روز شنبه در ورزشگاه آلیانز شهر تورین میزبان بولونیا بود؛ دیداری که در نهایت با پیروزی 2-1 و سخت بیانکونری مقابل بولونیا همراه بود. این دیدار اما حواشی زیادی را نیز با خود به همراه داشت.

روی یک صحنه در این دیدار توپ به شکلی واضح به دست ماتیاس دی‌لیخت برخورد کرد اما ماسیمیلیانو ایراتی، داور مسابقه، این صحنه را هیچ خطایی تشخیص نداد؛ موضوعی که با اعتراض بازیکنان بولونیا همراه بود. ایراتی پس از این اتفاقات تصمیم گرفت که برای اتخاذ نظر نهایی خود از وی ای آر کمک بگیرد که سرانجام پس از انجام این کار نیز برخورد توپ با دست دی‌لیخت خطایی تشخیص داده نشد؛ اتفاقی که حتی پس از پایان بازی نیز اعتراضات زیادی را با خود به همراه داشت.

 

1444481

 

در همین رابطه مارچلو نیکی، رئیس کمیته داوران ایتالیا، درباره این اتفاقات اظهار نظر کرده است. او گفت:" طبق قوانین دی‌لیخت مرتکب هیچ خطایی نشد. مقررات داوری کاملا روشن هستند و من از هواداران انتظار دارم که به تصمیمات داور احترام بگذارند. هر کسی که فکر می کند قوانین و تصمیمات به نفع تیم خاصی است، باید از ادامه مسابقات انصراف دهد

داوران به خوبی کار می کنند چرا که آن ها کاملا به قوانین آگاه هستند. به نظر من مشکل اصلی این است که کارشناسانی که اظهار نظر می کنند، از قوانین جدید مطلع نیستند. تصور می کنم که سردرگمی عجیبی در رابطه با خطای هند وجود دارد اما از نظر من همه چیز واضح است. ما همیشه درباره نژاد پرستی و موارد دیگر صحبت می کنیم اما هیچ حرفی درباره حمله به داوران زده نمی شود."

دیدگاه‌ها