کد خبر : 1644918 | 30 مهر 1398 ساعت 12:53 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

موراتی: من بودم زلاتان را به اینتر می‌آوردم

ماسیمو موراتی، مالک سابق اینترمیلان می‌گوید اگر او همچنان مالکیت این باشگاه ایتالیایی را در دست داشت بدون تردید برای خرید زلاتان ابراهیموویچ ستاره بزرگ سوئدی اقدام می‌کرد.

موراتی: من بودم زلاتان را به اینتر می‌آوردم

به گزارش "ورزش سه"، مالک قبلی باشگاه ایتالیایی اینترمیلان، ماسیمو موراتی می‌گوید اگر او همچنان مالکیت باشگاه را در دست داشت بدون شک و فورا برای خرید زلاتان ابراهیموویچ، ستاره بزرگ سوئدی که در حال حاضر بازیکن لس‌آنجلس گلکسی آمریکا است اقدام می‌کرد.

 

1445216

 

زلاتان که قراردادش با گلکسی در پایان سال جاری میلادی به پایان می‌رسد با شایعاتی درباره بازگشتش به سری آ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی روبرو است و از دو تیم اینتر و ناپولی به عنوان مقاصد احتمالی او نام برده شده است.

 

موراتی با اینکه از پیوستن ابراهیموویچ به اینتر به عنوان اتفاقی عجیب و غریب یاد می‌کند ولی می‌گوید اگر او هنوز رئیس و مالک باشگاه بود بدون تردید برای آوردن زلاتان به سن سیرو اقدام می‌کرد.

 

موراتی در این باره گفت:" من اگر بودم شاید دست به یک کار بزرگ می‌زدم و زلاتان را می‌آوردم. با این حال در باشگاه تعادلی وجود دارد که باید حفظ شود و بازیکنانی که در حال حاضر در تیم هستند باید احترام‌شان نگه داشته شود. در این موارد همه این شرایط باید در نظر گرفته شود".

 

 

دیدگاه‌ها